مدیر عامل شرکت توزیع برق کرمانشاه اعلام کرد:

افزایش خاموشی‌ ها با بالا رفتن دما و کاهش سهمیه کشوری

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: خاموشی‌ امروز به دلیل بالا رفتن دما و کاهش سهمیه کشوری، بیشتر از روز گذشته خواهد بود.
تصویر افزایش خاموشی‌ ها با بالا رفتن دما و کاهش سهمیه کشوری

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: خاموشی‌ امروز به دلیل بالا رفتن دما و کاهش سهمیه کشوری، بیشتر از روز گذشته خواهد بود.

امیدعلی مرآتی اظهار داشت: با توجه به بالا رفتن درجه دما در کل کشور و خروج نیروگاه‌های آبی از مدار تولید به علت کاهش نزولات آسمانی، در سهمیه‌بندی مصرف بین شرکت‌های توزیع کشور تغییراتی به وجود آمده است.

وی ادامه داد: به همین دلیل روز گذشته، امروز و روزهای آینده در استان هم با توجه به کم شدن سهمیه و بالا رفتن بار مصرفی به ناچار مجبور هستیم در برخی از نقاط شهر کرمانشاه و شهرستان‌ها خاموشی‌هایی اعمال شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز متاسفانه نسبت به روز گذشته هم سهمیه کشوری کاهش پیدا کرده و هم براساس گزارشات هواشناسی در کل کشور دمای هوا بالا رفته؛ به همین دلیل خاموشی‌ امروز بیشتر از روز گذشته است.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های خاصی صورت گرفته تا برق مناطق حساس همچون بیمارستان‌ها، پمپاژهای آب کشاورزی و... قطعی برق نداشته باشند، ولی مابقی مناطق به احتمال زیاد در برنامه خاموشی قرار دارند.

مرآتی تصریح کرد: امروز وضعیت از روز گذشته بدتر است و خاموشی‌ها بیشتر می‌شود، لذا از مردم می‌خواهیم صرفه‌جویی کنند تا بتوانیم با همکاری یکدیگر روزهای آینده که خیلی گرم است با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم و از برنامه خاموشی عبور کنیم.

منبع : فارس

330429

مطالب مرتبط