فرماندار سرپل ذهاب:

آغاز موج کرونا دلتا سبب افزایش مرگ و میر در جوانان شده است

فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به ضرورت همکاری و تعامل اصناف و دولت اظهار کرد: عبور از وضعیت کرونایی جز در سایه تعامل و اتحاد و تبعیت از مصوبات ستاد مقابله با کرونا به ویژه پوشیدن ماسک میسر نمی‌شود.
تصویر آغاز موج کرونا دلتا سبب افزایش مرگ و میر در جوانان شده است

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: آغاز موج کرونا دلتا سبب افزایش مرگ و میر در جوانان شده است.

نورالدین فرزادی پور با اشاره به ضرورت همکاری و تعامل اصناف و دولت اظهار کرد: عبور از وضعیت کرونایی جز در سایه تعامل و اتحاد و تبعیت از مصوبات ستاد مقابله با کرونا به ویژه پوشیدن ماسک میسر نمی‌شود.

وی افزود: مردم برای صیانت از سلامت خود باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا شیوع ویروس کرونا کنترل شود.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: آغاز موج کرونا دلتا سبب افزایش مرگ و میر شده و این افزایش ناشی از کرونا در بین جوانان نگران کننده است، این موضوع بیانگر عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط جوانان است.

فرزادی‌پور تصریح کرد: استفاده از ماسک توسط تمامی مردم باید به فرهنگ عمومی تبدیل شده و توصیه به این امر باید به گفتمان بخش عظیمی از جامعه تبدیل شود، به طوری که استفاده از ماسک به عنوان امر به معروف در جامعه پذیرفته شود.

وی افزود: با توجه به رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی توسط برخی اصناف باید نظارت‌ها توسط بازرسان سازمان صمت و ادارات مربوطه به صورت مستمر در قالب چند تیم در بازار سرپل ذهاب تشدید شود.

منبع :مهر

330422

مطالب مرتبط