کرمانشاه

در این دوره از انتخابات از مجموع ۱۸ هزار و ۶۰۰ تعرفه رای که به شعبه‌های اخذ رای (شورای شهر) تحویل شد در مجموع برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر ۹ هزار و ۵۱۵ برگ رای ماخوذه صحیح و غیرصحیح در صندوق‌ها ریخته شد.
مدیرعامل آب و فاضلاب کرمانشاه:

هفت حلقه چاه برای تامین آب شهر وارد مدار می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به تنش آبی شهر کرمانشاه در سال جاری گفت: به زودی آب هفت حلقه چاه جدید در راستای جبران کمبود آب شرب شهر کرمانشاه وارد مدار می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: تمام امکاناتی که در اختیار دستگاه های دولتی قرار دارد باید به منظور تامین آب شرب مردم در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار گیرد.
مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه:

پزشک خانواده شهری اجرایی می‌شود

در حال حاضر 180 پزشک عمومی در استان طرح قرارداد بیمه سلامت هستند و با اعلام فراخوان قطعا این تعداد بیشتر خواهد شد.
اعلام رنگ بندی جدید کرونایی شهرهای کرمانشاه؛

هشت شهر نارنجی شدند

شهرستان های ثلاث باباجانی، قصرشیرین، دالاهو، روانسر، صحنه و گیلانغرب در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه مطرح کرد؛

افزایش مشارکت مردم کرمانشاه نسبت به دور قبل

همراه داشتن شناسنامه برای رأی دادن الزام است و نیز مردم هنگام مراجعه به شعب حتماً خودکار شخصی و ماسک به همراه داشته باشند.
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کرمانشاه:

اخذ رای شورای شهر کرمانشاه در ۴۵۸ شعبه در حال انجام است

از ۲۵ فرایند رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری ۲۳ فرایند آن به صورت الکترونیکی و ۲ فرایند شامل احراز هویت رأی دهندگان و شمارش آرا به صورت نیمه الکترونیک انجام می‌شود.
انتخابات 1400 دراستان کرمانشاه؛

قصر شیرینی ها به پای صندوق های رای رفتند

مرزداران همیشه با صلابت قصرشیرین همچنین عمل به تکلیف و واجب دینی، شرعی و عقلی و اخلاقی و تعهد خود را نسبت به آینده کشور و شهر و دیار خود از دیگر دلایل حضورشان در انتخابات امروز اعلام کردند.
بانک امانات پزشکی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با امکاناتی مثل دستگاه اکسیژن و ویلچر برای نیازمندان به کمک خیرین در استان کرمانشاه راه اندازی شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه:

اشتغال پایداردرگرو آموزش مناسب است

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از یک هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد که بیش از ۳۰ هزار نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.
رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه ‌رئیسی اصلح است گفت: در تمام شئون اخلاق و عملکرد اجرایی آیت‌الله رئیسی، اصلح بودن نمایان است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

فعالیت مرکز تحقیقات اختلالات خواب در کرمانشاه

باتوجه به فعالیت مرکز تحقیقات اختلالات خواب در کرمانشاه و پیشرفت‌های به دست آمده در این زمینه، شبکه اختلال خواب کشور راه‌اندازی خواهد شد.