سیستان و بلوچستان

امروز دوشنبه محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور وارد زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان شد.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان ‌و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مردم بصیر استان با وجود تبلیغات فراوان و گسترده دشمنان در قضیه سراوان اسیر نقشه آنان نشده و راه خود را از بدخواهان نظام اسلامی جدا کردند.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: از اوایل آبان سال گذشته تاکنون کار دیده‌بانی ملخ صحرایی در سطح افزون بر چهار میلیون و ۵۰۰ هکتار از مراتع این استان انجام شده است.
معاون امور ‌بندری و اقتصادی اداره‌ کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: کشتی حامل ۶۵ هزار تن کالای اساسی از نوع گندم وارداتی در بندر چابهار پهلوگیری و درحال تخلیه برای ارسال به بازارهای هدف داخلی است.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دغدغه دادسرا فراهم‌سازی حداکثر رضایت‌مندی مردم است عنوان کرد: یکی از وظایف دستگاه قضا حقوق عامه است که به واسطه بازوانی مانند مطالبه‌گری اصحاب ‌رسانه محقق می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

ضدعفونی شدن حدود ۴۴۴ هزار راس دام علیه تب کریمه کنگو

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: افزون ‌بر ۴۳۵ هزار مترمربع جایگاه دام و طیور و حدود ۴۴۴ هزار راس دام در این استان از ابتدای امسال تا کنون علیه بیماری تب خونریزی ‌دهنده کریمه- کنگو سمپاشی و ضدعفونی شدند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

کرونا چابهار را تعطیل کرد

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار اعلام کرد: مراکز تجاری، گردشگری و اقامتی چابهار از فردا /چهارشنبه/ ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین ماه به منظور جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل و عدم تردد خودروهای غیربومی به سمت این شهرستان نیز اجرایی می‌شود.

رئیس کمیته دستمزد شورای اسلامی کار با اشاره به جزئیات محاسباتی سبد معیشت کارگران گفت: رقمی که به عنوان سبد معیشت تعیین شده بسیار کمتر از رقم واقعی بوده و نماینده کارگران فقط برای ادامه مسیر تعیین مزد مجبور به پذیرش این رقم شده است.
فرمانده مرزبانی ناجا از انهدام باند قاچاق موادمخدر و کشف یک تن موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.