سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسئله حاشیه نشینی چابهار را به کمک مسئولان دولتی به صفر می‌رسانیم تا وضعیت معیشت مردم بهبود پیدا کند.
معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان خبر داد:

مرمت تکمیلی باغ‌خالصه شهرستان بمپور

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از پایان عملیات مرمت باغ‌خالصه شهرستان بمپور خبر داد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اداره چهار زاهدان گفت: پارسال در مجموع ۴۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به اقشار نیازمند و مددجویان تحت پوشش این اداره پرداخت شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: موارد مثبت کرونای جهش یافته انگلیسی در سیستان و بلوچستان در حال افزایش است و این نوع از ویروس تقریبا جایگزین نوع قبلی شده بطوری که ۷۰ درصد موارد ابتلا در سطح استان را شامل می‌شود.
مرزبانی سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ ای اعلام کرد: ۲مرزدار هنگ مرزی سراوان در جنوب این استان در حین پاسداری از مرزهای کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

امروز دوشنبه محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور وارد زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان شد.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان ‌و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مردم بصیر استان با وجود تبلیغات فراوان و گسترده دشمنان در قضیه سراوان اسیر نقشه آنان نشده و راه خود را از بدخواهان نظام اسلامی جدا کردند.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: از اوایل آبان سال گذشته تاکنون کار دیده‌بانی ملخ صحرایی در سطح افزون بر چهار میلیون و ۵۰۰ هکتار از مراتع این استان انجام شده است.
معاون امور ‌بندری و اقتصادی اداره‌ کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: کشتی حامل ۶۵ هزار تن کالای اساسی از نوع گندم وارداتی در بندر چابهار پهلوگیری و درحال تخلیه برای ارسال به بازارهای هدف داخلی است.