بیش از ۱۰۰۰ واحد متخلف در سیستان و بلوچستان پلمپ شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از پلمپ بیش از ۱۰۰۰ واحد متخلف این استان در راستای اعمال محدودیت‌های کرونایی خبر داد.
تصویر بیش از ۱۰۰۰ واحد متخلف در سیستان و بلوچستان پلمپ شد

به گزارش سایت خبری پرسون از سیستان و بلوچستان، داود شهرکی اظهارکرد: در طرح نظارت بر اصناف در زمان محدودیت‌های کرونایی سیستان و بلوچستان از یکم تیرماه تاکنون ۲۷ هزار و ۹۳۵ واحد بازرسی، یک‌هزار و ۴۲ واحد صنفی پلمپ و ۶ هزار و ۹۳۶واحد اخطار دریافت کردند.

وی با بیان اینکه تحقق طرح نظارت بر اصناف در شرایط کرونایی در سیستان و بلوچستان طی روزهای اخیر ۹۰ درصد بوده است افزود: با توجه به شدت گرفتن شیوع کرونا در استان و بنا بر ابلاغ دستورالعمل‌های ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا طرح ویژه نظارتی در همین ارتباط و در قالب انجام گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های ذیربط از یکم تیرماه شروع شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سمت واحدهای صنفی مراتب را برای بررسی و رسیدگی از روش‌های تماس تلفنی با سامانه ۱۲۴ و مراجه به وب سایت www.۱۲۴.ir گزارش کنند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، واحدهای صنفی که در شهرستان‌ها منطقه قرمز شیوع این ویروس قرار گرفته‌اند برای حفظ سلامت خود، خانواده و مردم از بازگشایی واحدهای صنفی که در گروه یک قرار ندارد ( گروه‌های ۲ و سه و چهار) خودداری کنند.

منبع: ایسنا

326662