نماینده خاش:

هنوز پیک کرونا در سیستان و بلوچستان پابرجاست

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز پیک بیماری درسیستان و بلوچستان پابرجاست تاکید کرد: حمایت بخش های مختلف و حضور مسئولان درمانی در سطح استان روحیه مثبتی را برای مقابله با موج پنج بیماری کرونا ایجاد کرده است.
تصویر هنوز پیک کرونا در سیستان و بلوچستان پابرجاست

به گزارش سایت خبری پرسون، اسماعیل حسین زهی درباره آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان سیستان و بلوچستان، بیان کرد: در ابتدا لازم است از کمک ها و حمایت هایی که نیروهای مسلح نظیر ارتش و سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام و نیروهای هلال احمر در این مدت داشتند، قدردانی کنم. با حمایت هایی که از سوی این بخش ها صورت گرفت و همچنین حضور وزیر بهداشت و مسئولان وزارتخانه جو روانی خوبی در سطح استان حاکم شد و بخشی از نیازهای استان برای مقابله با این بیماری تامین شد.

وی در ادامه با بیان اینکه هنوز پیک بیماری در استان سیستان و بلوچستان پابرجاست، اظهار کرد: خوشبختانه بخشی از امکانات برای مقابله با بیماری فراهم شده و حضور مسئولان درمانی باعث ایجاد جو روانی مثبتی برای مقابله با این بیماری در سطح استان شده است.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به ادامه داشتن پیک این بیماری و درگیری اکثر استان های کشور با موج پنجم کرونا و سویه جدید این بیماری که سرعت سرایت آن به شدت بالاست، همچنان ما به همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی نیازمندیم.

منبع : ایسنا

327983