سیستان و بلوچستان

مدیر جهاد کشاورزی تفتان سیستان و بلوچستان گفت: برداشت مکانیزه گندم این شهرستان توسط هشت دستگاه کمباین در حال انجام بوده و تاکنون کار برداشت یکهزارو ۱۰۰ هکتار برابر ۵۰ درصد به اتمام رسیده است.
با همت مجموعه کتابشهر ایران، پس از تهران، مشهد مقدس، شهرکرد و بوشهر، این هفته زاهدان شاهد افتتاح فروشگاه کتابشهر خواهد بود.
رئیس ستاد مردمی حامیان اهل سنت آیت الله رئیسی در خاش سیستان و بلوچستان گفت: اقشار مختلف از مردم اهل سنت با شور و شوق و همدلی و وحدتی مثال زدنی به آیت‌الله رئیسی رای می دهند تا دولتی مردمی و ضد فساد در کشور تشکیل شود.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف افزون‌ بر یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر خبر داد و گفت: در این عملیات یک سوداگر مرگ به هلاکت رسید.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۵۸۷ نفر از نیازمندان شهرستان‌های ایرانشهر، خاش و سراوان از خدمات کاروان سلامت این جمعیت در یک ماه اخیر بهره‌مند شدند.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به آمار ۱۶ میلیارد دلاری ظرفیت بازار پاکستان برای ایران گفت: وقتی چنین ظرفیتی در همسایگی سیستان و بلوچستان وجود دارد، می‌توان به جای کوله‌بری یا سوخت‌بری، شهروندان این استان را به صادرکننده رسمی کشور تبدیل کرد.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروی انتظامی باند ١٠ نفره سارقان و اشرار مسلح در مسیرهای ارتباطی این شهرستان متلاشی شد.
مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: زاهدان از لحاظ منابع تأمین آب پایدار در بحرانی‌ترین شرایط قرار دارد، موقعیت استقرار این شهر به گونه‌ای است که هیچ گونه منابع تأمین آب پایدار چه از نوع زیرزمینی یا سطحی برای این شهر ۷۰۰ هزار نفری وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: پروژه گازرسانی در شهر زاهدان که بر اساس پیش بینی ها حدود ۱۴ سال طول می کشید با اجرای طرح ضربتی از سال ۹۷ تاکنون بیش‌از یکهزار و ۳۴۰ کیلومتر شبکه و خطوط درون شهری اجرا شده و تنها ۲۰ کیلومتر باقی مانده است.
یک تیم تروریستی که اخیراً دو نفر از بسیجیان مولوی روستای هیچان شهرستان نیکشهر را به شهادت رسانده بودند، در دام رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گرفتار شده و به طور کامل منهدم شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری پنج سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۱۱ کیلوگرم مواد افیونی، طی درگیری مسلحانه در شهرستان ایرانشهر خبر داد.