سیستان و بلوچستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان خبر داد:

اهدا ١٨٧ سری جهیزیه به نوعروسان ایرانشهر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان از اهدا ١٨٧ سری جهیزیه در آستانه ۱۳ رجب سالروز میلاد با سعادت حضرت علی (ع) به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت: واحد بافندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر با اقدامات انجام شده از سوی دولت سال آینده راه‌اندازی می‌شود.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد:

افتتاح و کلنگ زنی ۶۱ پروژه گرامیداشت ایام الله دهه فجر در چابهار

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار عنوان کرد: ۶۱ پروژه گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در بخش‌های عمرانی، خدماتی، اشتغالزایی و اقتصادی با اعتباری افزون‌ بر ۶۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌ زنی شد.

با وجود همه اقدامات انجام‌شده، به‌جز در مرکز استان سیستان و بلوچستان، هنوز بخش‌هایی از گستره این استان پهناور دهه‌ها و کیلومترها با مناطق دیگر کشور فاصله دارد. واقعیتی که می‌توان آن را در قالب «خطای بدفهمی مسئله» و «خطای سیاست‌گذاری» در سیستان‌و‌بلوچستان بهتر توضیح داد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان عنوان کرد:

ساخت۱۰ واحد مسکونی دلگان با مشارکت کمیته امداد و بنیاد علوی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان عنوان کرد: تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد استان و بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در سه برنامه از جمله مشارکت ساخت ۱۰ واحد مسکونی در دلگان منعقد شده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد:

تکمیل شدن هرچه سریعتر پروژه‌های در دست اجرای بندر چابهار

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در دست اجرا در بندر چابهار هر چه سریعتر باید تکمیل شود، افزود: تا مردم به موقع از منفعت آنها بهره‌مند شوند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: ۸۹ مدرسه با اعتبار ۸۷۲ میلیارد ریال گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر این استان آماده افتتاح است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان:

مشکل کم ابی با افزایش ظرفیت انتقال آب از حرمک به زاهدان کمتر می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای طرح افزایش ظرفیت انتقال آب از حرمک به زاهدان امکان افزایش ظرفیت آب در شبکه شهری این شهر فراهم و تابستان سال آینده مشکل کم آبی کمتر می‌شود.

مدیر بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

بازگشایی معبر کوله ‌بری میرجاوه بعد از پنج ماه تعطیلی

مدیر بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان با اعلام اینکه معبر کوله بری میرجاوه بعد از پنج ماه تعطیلی بازگشایی شد، افزود: از این پس پیله‌وران با استفاده از شرایط جدید و کارت‌های پیله‌وری اقدام به صادرات و واردات کالا بدون تعهدات ارزی می‌کنند.