با «جواد قارایی» به چابهار سفر کنید

جواد قارایی تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه مستند «ایرانگرد» که در هر قسمت با نگاهی متفاوت به معرفی طبیعت، تاریخ و فرهنگ اقوام مختلف ایرانی می‌پردازد، در برنامه  این هفته به بندر بریس در چابهار سفر می‌کند و از جاذبه‌های گردشگری این منطقه می‌گوید.
تصویر با «جواد قارایی» به چابهار سفر کنید

به گزارش سایت خبری پرسون، بندر ماهیگیری بریس در شهرستان بوشهر استان سیستان و بلوچستان، در این قسمت از برنامه «ایرانگرد» برای مخاطبان اسپانیایی‌ زبان شبکه هیسپان تی‌وی معرفی می‌شود.

بریس با ساحلی صخره‌ای و ماسه‌ای از جمله مناطق دیدنی استان سیستان و بلوچستام محسوب می‌شود که در شرق چابهار واقع شده است. روستای بریس نیز در نزدیکی این بندر واقع شده که در این برنامه، علاوه بر نمایش باقت قدیمی این روستا، زیبایی‌های زندگی سنتی مردم این منطقه به تصویر کشیده می‌شود.

مستند « ایرانگرد» به تهیه‌کنندگی جواد قارایی و محصول شبکه یک سیما، با زبانگردانی اسپانیایی، روز چهارشنبه ششم مرداد ماه ساعت 04:00بامداد به وقت تهران از شبکه هیسپان تی‌وی پخش می‌شود و تکرار آن همان روز در ساعت‌های 11:00 و 20:00 و روز پنجشنبه ساعت 13:00 برای اسپانیایی‌زبان‌های سراسر جهان به نمایش درمی آید.

326749