برگزاری رقابت رسانه‌ای واجب فراموش شده در سیستان و بلوچستان

معاون مهندسی فرهنگی و افکار عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان اعلام کرد: دومین دوره پیاپی رقابت رسانه‌ای واجب فراموش شده در این استان برگزار خواهد شد.
تصویر برگزاری رقابت رسانه‌ای واجب فراموش شده در سیستان و بلوچستان

به گزارش سایت خبری پرسون از سیستان و بلوچستان، سیدمجتبی طباطبایی‌زاده اظهار داشت: امسال برای دومین دوره متوالی در دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر که از ابتدای محرم الحرام آغاز می‌شود رقابت ویژه‌ای در ۲ بخش رسانه‌ای و عکاسی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این رقابت با محوریت فریضتین و شیوه‌های مؤثر ترویج این واجب فراموش شده در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در ۲ بخش خبر و گزارش، تیتر، یادداشت، سرمقاله و همچنین عکس، پوستر، کلیپ‌های کوتاه ویدئویی (موبایلی و حرفه‌ای) تهیه و از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ به شماره تلفن (۰۹۰۱۸۱۳۷۲۱۹) ارسال کنند.

معاون مهندسی فرهنگی و افکار عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به دفتر ستاد در زاهدان به آدرس تقاطع خیابان شهید کفعمی و امام‌خمینی (ره) آثار خود را تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار ۱۶ مرداد ماه سال جاری است، ادامه داد: آثار ارسالی باید با محتوای امر به معروف و نهی از منکر باشد و انتخاب سوژه و نوع قالب نیز برای شرکت کنندگان آزاد است و هر فرد می‌تواند سه اثر به این رقابت ارسال کند و در پایان نیز پس از داوری به منتخبان در دهه احیا امر به معروف و نهی از منکر، لوح تقدیر و هدایایی اهدا می‌شود.

منبع:مهر

328161