چهارمحال و بختیاری

معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از آغاز توزیع ۱۲ دستگاه آبگرمکن خورشیدی با هزینه بیش از یک میلیارد ریال به منظور استفاده جوامع محلی حاشیه‌نشین جنگل‌ها خبر داد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یک هزار و ۷۰۰ طرح صنعتی در این استان در دست اجرا است، گفت: از این تعداد پنج طرح آماده افتتاح شده است و به زودی به طور رسمی از آن بهره‌برداری می‌شود.
فرماندار فارسان از توزیع ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبارات ۱۴۰۰ در این شهرستان خبر داد و گفت:این میزان اعتبارات از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، توازن و جرایم راهنمایی و رانندگی به شهرستان اختصاص یافت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: با ورود به موج پنجم شیوع کرونا و اثبات شیوع ویروس کرونای دلتا، تعداد بیماران سرپایی در استان طی روزهای اخیر حدود ۶۰ درصد افزایش یافته است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: اگر چه شهرستان بروجن در جدیدترین رنگ‌بندی وزارت بهداشت در وضعیت قرمز قرار گرفت اما روند شیوع این ویروس در استان همچنان در حالت ثبات قرار دارد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: در جدیدترین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۲ شهرستان فارسان و لردگان در وضعیت قرمز(خیلی پرخطر) شیوع کرونا قرار گرفتند.