چهارمحال و بختیاری

مهمترین اخبار

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: از لحاظ کیفیت هوا وضعیت استان مطلوب است و استانی با هوای پاک به شمار می‌رود.
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری:

برگزاری اعتکاف به‌صورت کاملاً مردمی پیش می‌رود

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: برنامه‌ریزی و برگزاری اعتکاف به‌صورت کاملاً مردمی پیش می‌رود و هر شهرستان برحسب بضاعت و امکانات خود برای برنامه‌ریزی و نحوه برگزاری تصمیم‌گیری می‌کند.
مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: به دلیل یخبندان در عرض‌هایی بالایی مناطق شمالی کشور مهاجرت پرندگان به تالاب چغاخور با کاهش قابل توجهی همراه بوده است.
امام جمعه شهرکرد گفت: ورزش زورخانه‌ای، ورزشی اصیل و دارای فرهنگ والاست که جوانان استان باانجام این ورزش حضرت علی (ع) را الگوی خود قرار می دهند.
رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به آغاز بارش برف درگردنه‌های چری و شاه‌منصوری شهرستان کوهرنگ رانندگان از سفرهای غیرضروری در جاده‌های استان خودداری کنند.
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور:

رفع مشکلات زمین‌های فناوران 2 شهرکرد

غلامرضا حسن پور با اشاره به پیگیری برای رفع مشکلات بحث زمین‌های فناوران شماره 2 طی جلسات با مسئولین استان، گفت: ان شاءالله با وزارت‌خانه‌ها نیز جلساتی را در این زمینه خواهیم داشت.
معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از مرمت اضطراری پل تاریخی زمانخان خبر داد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فلارد گفت: طرح شانه سازی و تعریض محورهای شهرستان فلارد بطور شبانه روزی برای مدیریت بهتر عبور و مرور خودروها، کاهش خطر تصادفات و آسودگی خاطر بیشتر رانندگان و مسافران اجرا شد.