تسهیل روند حمل نهاده دامی به چهارمحال و بختیاری

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از تسهیل روند حمل نهاده دامی به چهارمحال و بختیاری خبر داد.
تصویر تسهیل روند حمل نهاده دامی به چهارمحال و بختیاری

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین مالکی سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران تاکید کرد: در این راستا روزانه ۸۰ تا ۱۰۰ دستگاه انواع کامیون مناسب حمل نهاده‌های دامی، از چهارمحال و بختیاری عازم جنوب می‌شود و نهاده‌های دامی به‌ موقع وارد استان خواهد شد.

وی افزود: میزان ورودی روزانه نهاده‌های دامی به استان به‌علت تاخیر در روند اعلام بار مشخص نیست و این امر متناسب با وضعیت اعلام بار در سالن اعلام بار بندر امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

مالکی تصریح کرد: به‌ازای هر پنج بارنامه و یا چهار هزار کیلومتر پیمایش مسیر، یک جفت لاستیک و روغن تشویقی به رانندگان کامیون‌های حامل نهاده‌های دامی اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به واکسیناسیون رانندگان ناوگان بار و مسافر چهارمحال و بختیاری علیه ویروس کرونا یادآور شد: دوز اول واکسیناسیون رانندگان ناوگان مسافربری استان به پایان رسیده و واکسیناسیون رانندگان ناوگان باری هنوز ادامه دارد.

مالکی با اشاره به وجود ۵۸ شرکت باربری در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۶ هزار و ۵۰۰ راننده با هفت هزار و ۶۰۰ دستگاه انواع کامیون در ناوگان باری این استان فعالیت دارد.

سالانه افزون‌بر ۳۸۰ هزار تن انواع خوراک و نهاده‌های دامی برای مُرغداری‌ها و دامداری‌های چهارمحال و بختیاری نیاز است.

منبع: ایرنا

337390