10 ماینر غیرمجازدر چهارمحال و بختیاری کشف شد

طی 24 ساعت گذشته ماموران انتظامی چهارمحال و بختیاری10 ماینر غیر مجاز در شهرستان خانمیرزا کشف و 14 سارق متهم به 34 فقره سرقت را در سطح استان دستگیر کردند.
تصویر 10 ماینر غیرمجازدر چهارمحال و بختیاری کشف شد

به گزارش سایت خبری پرسون از چهارمحال و بختیاری، انتظامی‌نیافرمانده انتظامی شهرستان خانمیرزا امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: پس از وصول اخباری مبنی بر وجود تعدادی دستگاه ماینر غیرمجاز در سطح شهرستان خانمیرزا، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خانمیرزا افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خانمیرزا با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 2 محل نگهداری ماینرهای غیرمجاز در روستای ده صحرا از توابع بخش مرکزی شهرستان خانمیرزا شده و پس از هماهنگی‌ قضائی به همراه عوامل اداره برق شهرستان از این اماکن بازرسی کردند.

وی بیان داشت: در این بازرسی‌ها 10 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز کشف و 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لردگان تحویل داده شدند.

دستگیری ۱۴ سارق با ۳۴ فقره سرقت در چهارمحال و بختیاری

منوچهر امان‌اللهی نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، خودرو، اماکن خصوصی، وسایل خودرو ، موتورسیکلت، احشام و کش‌روی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، بروجن، لردگان، اردل، کیار، سامان و خانمیرزا با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به‌جامانده در صحنه‌های سرقت، موفق شدند 14 سارق را دستگیر کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 34 فقره سرقت منزل، خودرو، اماکن خصوصی، وسایل خودرو، موتورسیکلت، احشام و کش‌روی اعتراف کردند که متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع:فارس

337511