چهارمحال و بختیاری

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری از جذب پزشکان متخصص و فوق‌تخصص خبر داد و گفت: تا حد زیادی نیاز استان در این حوزه تامین شده است و کمبود جدی وجود ندارد.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از پیش‌بینی وزش باد به نسبت شدید و افزایش ابر برای برخی نقاط استان به ویژه مناطق شمالی رگبارهای خفیف باران در این استان خبر داد.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کیفیت نان پخت شده در استان تا وضعیت مطلوب فاصله دارد، افزود: برنامه‌هایی برای افزایش کیفیت نان در دست اجراست.
رییس گروه حفظ و احیای اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: پرونده‌های ثبت پنج اثر فرهنگی و تاریخی مربوط به بروجن در این استان برای ثبت در فهرست آثار ملی تهیه و تدوین شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد اعلام کرد: با توجه به ظاهر نامناسب‌ کافوهای مخابرات ابن کافوها در اختیار شهرداری قرار گرفتند و رنگ‌آمیزی آمیزی آنان آغاز شده است.
معاون برنامه‌ریزی توسعه مدیریت و منابع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: تملک دارایی این اداره کل در سال جاری ۶۸.۶۳ درصد رشد داشت. وی افزود: از محل اعتبارات تملک دارایی استانی ۱۲۷ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری کاهش نرخ بیکاری استان از ۲۱.۸ درصد در سال ۹۲ به ۱۵.۲ درصد در سال ۹۹ را از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در این استان دانست.