تزریق واکسن کرونا به 18 درصد جمعیت خانمیرزا چهارمحال و بختیاری

فرماندار خانمیرزا از تزریق واکسن کرونا به 18 درصد جمعیت خانمیرزا چهارمحال و بختیاری خبر داد.
تصویر تزریق واکسن کرونا به 18 درصد جمعیت خانمیرزا چهارمحال و بختیاری

به گزارش سایت خبری پرسون از چهارمحال و بختیاری، یوسف مرادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران تاکید کرد: افرادی که تاکنون علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند مربوط به گروه‌های سنی هدف اعلام شده هستند.

وی افزود: واکسیناسیون گروه‌های سنی مختلف در شهرستان خانمیرزا علیه ویروس کرونا در مرکز شبکه بهداشت شهر آلونی، مرکز تجمعی مدیریت بحران، و مراکز بهداشتی و درمانی مختلف در سطح 2 بخش مرکزی و ارمند در حال انجام است.

مرادی تصریح کرد: واکسیناسیون بقیه رده‌ها و گروه‌های سنی شهرستان براساس برنامه زمان‌بندی و اولویت‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود.

مرادی یادآور شد: توصیه می‌شود واجدین شرایط دریافت واکسن علیه ویروس کرونا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تزرق واکسن خود اقدام کنند.

فرماندار خانمیرزا اظهار داشت: پاسخ ۳۰ درصد آزمایش‌ها و نمونه‌گیری‌های ویروس کرونا در این شهرستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون مثبت بوده است.

مرادی گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا بیش از ۱۰۰ نفر در شهرستان خانمیرزا به‌علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

تمامی ۱۰ شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز (خیلی پُرخطر) شیوع ویروس کرونا قرار دارد و به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد چنانچه روند نزولی در استان به‌مدت یک هفته تداوم یابد شاهد تغییر رنگ شهرستان‌ها به نارنجی خواهیم بود.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا ۱۵ شهریورماه، ۲۰ هزار و ۳۵۳ مورد نمونه‌گیری تست مولکولی تشخیص ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا در ۱۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

منبع: ایرنا

337926