ایلام

معاون وزارت علوم گفت: همزمان در سراسر کشور 53 پروژه عمرانی وزارت علوم در حال افتتاح می باشد و میزبان این مراسم ها استان ایلام انتخاب شده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خبر داد:

برگزاری مراسم روز قدس به صورت مجازی

حجت الاسلام علی چراغی پور گفت: امسال آیین بزرگداشت روز جهانی قدس با بهره گیری حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و نیز تبلیغات گسترده محیطی و اجرای ویژه برنامه های رسانه ای به نحو مطلوب و اثرگذار برگزار می شود.
استاندار ایلام گفت: از آنجا که ایلام مناطق صعب العبور و حادثه خیز فراوانی دارد، برای مقابله با حوادث مختلف از جمله آتش سوزی منابع طبیعی در سطح استان نیازمند بالگرد اطفای حریق می باشیم.

فرماندار سابق چرداول گفت: بنده در دوران مسئولیتم تمام تلاش خود را برای جلب رضایت خدای متعال و خدمت به مردم شریف شهرستان با محوریت منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه های محول شده توسط دولت تدبیر و امید، انجام دادم.

فرماندار جدید چرداول گفت: چرداول در حوزه های مختلف، اقتصاد، صنعت و کشاورزی ظرفیت بسیار خوبی برای رشد و توسعه دارد و این ظرفیت ها با یک مدیریت کار آمد و جهادی می تواند به شکوفایی برسد.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: باید برای رضایت خدا کار کنیم و در مدت مسئولیت و مدیریت خود، از هیچ کمک و تلاشی برای پیشبرد اهداف استان دریغ نکنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام:

چرداول، یکی از قطب های هندبال استان است

مظفر علی شائی گفت: فضای بسیار مستعدی برای ورزش هندبال در مناطق مختلف این شهرستان از جمله منطقه آسمان آباد در رده های سنی پایه، به ویژه رده سنی نو نهالان وجود دارد.

رئیس هیئت شطرنج استان خبر داد:

اجرای طرح بزرگ استعدادیابی در ایلام

محمد نیکوکار گفت: این طرح با هدف این که شطرنج به دور افتاده ترین نقاط استان رخنه کند و نیز این ورزش محبوب در استان، برای همه در دسترس باشد، به اجرا در خواهد آمد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان:

کاهش ظرفیت آب سد های ایلام نگران کننده است

علی پوراحمد گفت: میزان آب ذخیره شده در پست سدهای چهاگانه استان، نسبت به مدت مشابه سال، 20 درصد کاهش داشته است و این  مئله بسیار نگران کننده است.

جهانگیر رستمزاد گفت: از سرمایه گذاران و صاحبان مشاغل درخواست می کنیم که با دید مثبت به زندانیان نگاه کنند، زیرا اگر معیشت و شغل زندانی حل شود، بسیاری از آسیب های اجتماعی نیز کاهش خواهد داشت.

استاندار ایلام در دیدار با وزیر نیرو مطرح کرد:

درخواست مردم و مسئولان استان، ایجاد پست فوق توزیع و احداث نیروگاه است

محمد نوذری گفت: : پروژه آبرسانی از سد ایلام به ملکشاهی و روستاهای آن منطقه و همچنین ارتقای تصفیه خانه شهر ایلام اولویت ما در زمان باقی مانده تا پایان دولت است و از وزارت نیرو درخواست رسیدگی به این موضوعات را داریم.

محمد نوذری گفت: استان ایلام نیازمند تجهیز پایگاه های بین جاده‌ای و امدادی خود در سطح استان است؛ از این رو درخواست تامین تعداد مورد نیاز آمبولانس و اتوبوس آمبولانس استان، هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد:

وبسایت شرکت گاز موفق به دریافت رتبه عالی در زمینه خدمات دهی

عباس شمس اللهی گفت: براساس ارزیابی های انجام شده از سوی اداره کل فناوری ارتباطات زیرساخت استان ایلام، وبسایت این شرکت موفق به دریافت رتبه عالی در این زمینه خدمات دهی دولت الکترونیک شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان:

فرهنگ کار در در استان ایلام پایین است

قنبر موسی نژاد گفت: یکی از موانع طرح توانمندسازی مددجویان و نیازمندان، پایین بودن سطح فرهنگ کار در استان ایلام می باشد.

استاندار ایلام در دیدار با اعضا تیم هاکی استان:

فعالیت های ورزشی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود

محمد نوذری گفت: یک از موثرترین راه ها برای کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش شور و نشاط در بین عموم مردم، به ویژه جوانان، انجام فعالیت های ورزشی است.

رئیس بیمارستان شهدا دهلران:

امکانات مورد نیاز بیمارستان تهیه شد

اردشیر احمدی گفت: با مساعدت بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران یک دستگاه سی تی اسکن پرتابل در بیمارستان استقرار یافته است که بخش زیادی از مشکلات مردم را در خصوص سی تی اسکن برطرف کرده است.
محمد کریمیان گفت: متاسفانه در شبانه رو گذشته در استان ایلام، 3 مورد فوتی بر اثر بیماری کرونا نیز ثبت شده است. همچنین بر اساس تست های قطعی گرفته شده در استان، 284 مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا به ثبت رسید.

محمد نوذری گفت: طبق اساس نامه جهش تولید نزدیک به 90 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی به پروژه های عمرانی و یارانه طرح های تسهیلاتی تخصیص داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: این محافل با رعایت دستورالعمل های بهداشتی نظیر ماسک زدن، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ضدعفونی و سایر نکات بهداشتی برگرار خواهد شد.
سردار جمال شاکرمی گفت:  ساختار سازمانی سپاه به گونه ای است که مردم و بسیجیان با پیوند عمیق عقیدتی و معنوی که با پاسداران دارند، در مواقع نیاز و بحران به خوبی سازماندهی شده و ایفای نقش می نمایند.
عبدالله بهادری گفت: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی و سایر ادارات مربوطه نسبت به خرید ملک اقدام کنند