استاندار ایلام با ابراز نگرانی از وضعیت کرونا در استان:

ادامه این وضعیت منجر به فاجعه انسانی خواهد شد

استاندار ایلام گفت: استان ایلام وضعیت خوبی ندارد و باید به هشدارهای صادرشده توجه شود و تمامی مسئولان ستاد کرونا و فرمانداران در دسترس باشند، زیرا ممکن است هر لحظه جلسه فوری تشکیل شود.
تصویر ادامه این وضعیت منجر به فاجعه انسانی خواهد شد

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری؛ استاندار ایلام، ظهر امروز در نشست ستاد استانی کرونا در ایلام، ابراز داشت: 24 ساعت سیاهی را گذراندیم که یکی از بدترین وضعیت‌های آماری را برای ما به ثبت رساند.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته 393 مورد ابتلا و همچنین 8 مورد فوتی در استان ایلام به ثبت رسید که این یک تجربه بد و غمناک بود.

استاندار ایلام در ادامه تصریح کرد: استان ایلام وضعیت خوبی ندارد و باید به هشدارهای صادرشده توجه شود و تمامی مسئولان ستاد کرونا و فرمانداران در دسترس باشند، زیرا ممکن است هر لحظه جلسه فوری تشکیل شود.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌ها مطلوب نیست و در سطح بسیار پایینی است. اگر بخواهیم وضعیت بهبود یابد باید درصد بالایی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

نوذری با اشاره به وضعیت نگران کننده استان ایلام گفت: اگر وضعیت امروز ادامه دار باشد و به سمت بهبود وضعیت حرکت نکند، باید منتظر فاجعه انسانی باشیم.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه استان ایلام به جمع استان های جامعه هدف واکسیناسیون کرونا تبدیل شده است، خاطر نشان ساخت: در روستاهای با تراکم جمعیت کم همچنین برای عشایر استان، تزریق واکسن به افراد بالای 18 سال انجام می‌شود.

نوروزی_استان ایلام

332182