استاندار ایلام:

قطعی مکرر برق در فصل تابستان موجب نارضایتی مردم است

استاندار ایلام گفت: قطع مکرر برق یکی از چالش های کشور بود که اکنون با پیگیری های انجام شده در استان برطرف شده است.
تصویر قطعی مکرر برق در فصل تابستان موجب نارضایتی مردم است

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری؛ استاندار ایلام، ظهر امروز یکشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، با اشاره به قطعی برق در سطح استان ایلام، ابراز داشت: قطع مکرر برق یکی از چالش های کشور بود که اکنون باپیگیری های انجام شده در استان برطرف شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: باید شرکت توزیع برق استان همچنان تلاش کند تا با فرهنگ سازی و برنامه ریزی درست از قطعی برق جلوگیری نماید.

استاندار ایلام در بخش دیگری از این نشست تصریح کرد: قطعی مکرر برق در این فصل گرم سال موجب نارضایتی مردم و ضرر و خسارات زیادی به واحدهای تولیدی و صنعتی می شود.

وی ضمن تاکید بر صرفه جویی مردم در مصرف برق افزود: اگر هر نفر یک لامپ اضافی صرفه جویی کند، به ظرفیت برق استان کمک بزرگی می شود.

استاندار ایلام خاطر نشان ساخت: از ادارات خواسته شده در شرایط اوج مصرف از ژنراتور استفاده کنند و درصورت افزایش دمای ۵۰ درجه ادارات آن منطقه تعطیل شوند.

نوذری در پایان ضمن بیان اینکه مسئله قطعی برق با پیگیری های مکرر استانداری تا حد زیادی برطرف شده است، اظهار کرد: شورای امنیت ملی تصمیم گرفته است برق صنعت کشور به دلیل ضرورت و اهمیت تولید قطع نشود.

نوروزی_استان ایلام

325032