نماینده مردم ایلام در مجلس:

مرز مهران آمادگی پذیرش مسافر به سمت عراق را ندارد!

نماینده مردم نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مرز مسافری مهران در استان ایلام به سمت عراق بسته است و فعلا تررد به سمت عراق از طریق هوایی انجام می شود.
تصویر مرز مهران آمادگی پذیرش مسافر به سمت عراق را ندارد!

به گزارش سایت خبری پرسون، علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیکی ایام اربعین تاکید کرد: مرز مهران آمادگی پذیرش مسافر به سمت عراق را ندارد و طبق توافقات صورت گرفته با مقامات عراقی تنها امکان بازگشت زائران از عراق به داخل کشور پس از ایام اربعین از طریق مهران امکان پذیر است.

وی افزود:مرز مهران برای انتقال تجهیزات موکب های مسیر پیاده روی اربعین شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) پیش بینی شده است و کامیون تجهیزات موکب ها امکان تردد از این مرز را دارند.

فلاحی: امیدواریم امکان انتقال زائرین نیز فراهم شود

همچنین سارا فلاحی نماینده ایلام نیزتصریح کرد: مقرر شده بود از امروز شنبه تنها کامیون های تجهیزات موکب ها به همراه مسئولین موکب ها از مرز مهران برای انتقال تجهیزات استفاده کنند و با تماس های مکرری که از سوی موکب داران داشتیم منتظر صدور دستور عمل برای این کار هستیم ضمن اینکه امیدواریم امکان انتقال زائرین نیز فراهم شود.

منبع: خانه ملت

350414