درخواست امام جمعه مهران از رئیس جمهور منتخب؛

برای ایلام استاندار ویژه تعیین کنید

امام جمعه مهران گفت: انتظار مردم استان ایلام نیز با توجه به وجود منابع عظیم نفتی، منطقه آزاد، اربعین و در کنار همه این ظرفیت ها، محرومیت شدید مردم این است که برای استان ایلام نیز یک استاندار ویژه تعیین کنند تا بتواند در هیات دولت شرکت کند و مشکلات مردم را پیگیری نماید.
تصویر برای ایلام استاندار ویژه تعیین کنید

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، حجت الاسلام سید عبداله امینی؛ امام جمعه شهرستان مهران، ظهر امروز در نماز جمعه این هفته به اهمیت نماز عبادی سیاسی جمعه پرداخت و اظهار داشت: نمازجمعه به فرموده رهبر معظم انقلاب شب قدر انقلاب است این عمل عبادی مقدس، لسان مردم است و امام جمعه به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهرستان وظیفه دارد هم با بیان روایات و احادیث اهل بیت عصمت و طهارت مردم را به رشد معنوی برساند.

وی در ادامه اضافه کرد: همچنین امام جمعه وظیفه دارد مطالبات مردم را از مسئولین بخواهد و نیز موظف است که مردم را نسبت به مسائل جاری کشور و جهان بینا کند.

امام جمعه مهران در ادامه با اشاره به عید غدیر و اهمیت آن، ابراز کرد: عید غدیر بزرگترین جهان اسلام است همه مردم و مسئولین باید با توجه به شرایط کرونایی، این روز را تعظیم کنند.

وی در ادامه افزود: اطعام دادن در این روز مستحب است، پیمان برادری بستن یکی دیگر از مستحبات موکد این روز است حتما در این روز خواندن زیارت غدیریه که از امام هادی(ع) وارد شده است فراموش نشود.

حجت الاسلام امینی در ادامه با اشاره به دستور رئیس جمهرو منتخب در خصوصو مشکلات استان خوزستان تصریح کرد: تعیین استاندار ویژه برای خوزستان کار بسیار دقیق و صحیحی است از جناب آقای رئیسی بابت این تصمیم تشکر می کنم

وی در ادامه مطرح ساخت: انتظار مردم استان ایلام نیز با توجه به وجود منابع عظیم نفتی، منطقه آزاد، اربعین و در کنار همه این ظرفیت ها، محرومیت شدید مردم این است که برای استان ایلام نیز یک استاندار ویژه تعیین کنند تا بتواند در هیات دولت شرکت کند و مشکلات مردم را پیگیری نماید.

امام جمعه مهران در پایان گفت: ظواهر امور نشان می دهد عده ای در بدنه دولت کنونی در این ایام پایانی به پروژه نارضایتی مردم سرعت بیشتری داده اند و از آن طرف با از بین بردن ظرفیت های کشور قصد دارند پروژه دیگری به نام زمین سوخته را کلید بزنند تا دولت بعدی را زمین گیر کنند اگر این تحلیل درست باشد باید فورا با آن مقابله کرد قوه قضائیه حتما نسبت به این دو پروژه آقایان ورود کند و حقیقت را برای مردم آشکار سازد.

نوروزی_استان ایلام

325996