استاندار ایلام:

خواستار افزایش اعتبارات دهیاران استان هستیم

استاندار ایلام گفت: در صورت  دادن اعتبار و بودجه مناسب به دهیاری‌ها بخشی اعظمی از مشکلات روستائیان و عشایر ایلامی حل خواهد.
تصویر خواستار افزایش اعتبارات دهیاران استان هستیم

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری؛ استاندار ایلام ظهر شنبه در دیداری با معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور که در محل استانداری ایلام برگزار گردید، ابراز داشت: در موضوع توزیع و تقسیم اعتبارات و بودجهֱ‌ها حق استان ایلام پایمال می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: به این دلیل که در توزیع و تقسیم اعتبارات فقط یک شاخص جمعیت مورد بررسی قرار میگیرد، استان ایلام حقش پایمال می شود.

استاندار ایلام در ادامه اضافه کرد: در صورت دادن اعتبار و بودجه مناسب به دهیاری‌ها بخشی اعظمی از مشکلات روستائیان و عشایر ایلامی حل خواهد.

وی ضمن اشاره به مشکلات عشایر و روستائیان استان ایلام، اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی عشایر و روستائیان در استان ایلام مسئله تامین آب است که باید برای برطرف کردن آن دستگاه‌های مرتبط وارد عمل شوند.

استاندار ایلام در پایان ضمن بیان اینکه باید زیر ساخت‌های روستایی مسیر زیارت اربعین توسعه یابد، گفت: خواستار افزایش بودجه دهیاران استان ایلام برای تامین آب شرب و تانکر برای تامین آب عشایر و روستائیان هستیم.

نوروزی_استان ایلام

324690