معاون وزیر صمت:

ایلام جزو اولویت های وزارتخانه است

با توجه به قرارگیری استان ایلام در رده استان‌های محروم کشور، در بحث تأمین کالاهای اساسی، مورد توجه ویژه سازمان صمت قرار دارد.
تصویر ایلام جزو اولویت های وزارتخانه است

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، عباس قبادی؛ معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر روز پنج شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان ایلام که در استانداری برگزار شد، ابراز کرد: مشکلی در زمینه تامین کالاهای اساسی مردم وجود ندارد.

وی ادامه داد: در نحوه تهیه و توزیع کالاهای مورد نیاز و کلیدی مردم برای زندگی روزمره، در حال حاضر مشکلی نداریم و این کار به صورت منظم در حال اجرا است.

معاون وزارت صمت اظهار کرد: با توجه به مشکلات و موانع پیش روی صنعت کشور از جمله، شیوع بیماری کرونا، تحریم و مسائل مربوط به کم آبی و خشکسالی، مشکلی در روند توزیع و تهیه کالاهای اساسی مردم وجود ندارد و این روند در شرایط مطلوبی قرار دارد.

وی در بخش دیگری از این نشست گفت: در حال حاضر ستاد تنظیم بازار استان ایلام به دلیل عملکرد مناسب در جهت رفع مشکلات و موانع پیش روی تهیه و توزیع کالاهای اساسی مردم، جزو 5 استان برتر کشور قرار دارد.

قبادی در پایان ضمن بیان اینکه نهاده‌های مورد نیاز مرغدارانی که که با کمبود مواجه هستند را از طریق نهاده‌های ذخیره شده تهیه خواهیم کرد، مطرح داشت: با توجه به قرارگیری استان ایلام در رده استان‌های محروم کشور، در بحث تأمین کالاهای اساسی، مورد توجه ویژه سازمان صمت قرار دارد.

نوروزی_استان ایلام

322435