ایلام

مهمترین اخبار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با علام جابجایی بیش از یک میلیون و ۷۱۵ هزار تن انواع کالا در ایلام گفت: تعداد کل ناوگان باری فعال استان ایلام را سه هزار و ۸۴۶ مورد می باشد.
فرماندار شهرستان دره‌شهر:

۶۲ شعبه اخذ رای در دره شهر

هوشنگ طاهری از پیش بینی ۶۲ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان دره شهر به صورت ثابت و سیار برای انتخابات ۱۱ اسفند ماه امسال خبر داد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: در 9 ماهه سال جاری ۳۴۰۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان خط کشی شدند.
معاون سیاسی استاندار ایلام:

از جنب و جوش دانشجویان استقبال می‌کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با تاکید بر پویایی در دانشگاه‌ها، گفت: اگر در دانشگاه ما رکود باشد برای آینده کشور ما خطرناک است و طبیعتاً ما از جنب و جوش دانشجویان خوشحال می‌شویم و استقبال می‌کنیم.
مسئول مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین:

استان ایلام، استان شهادت و قهرمان‌پروری است

مسئول مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهید شاخص بسیج کارمندان کشور شهید ایرج میرابی زاده"، گفت: استان ایلام، استان شهادت و قهرمان‌پروری است و بیش از ۳ هزار شهید تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کردند.‌
مدیرکل دفتر امور مجلس و استانها سازمان اداری و استخدامی کشور:

بررسی چالش‌های اداری در استان‌های کم‌برخوردار

محمد ابویی دوشنبه 18 دی ماه در نشست مدیران اداری، مالی، آموزش و ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان ایلام افزود: یکی از مهمترین رویکردها بررسی ویژه چالش‌های اداری در استان‌ کم برخوردار، از جمله ایلام است که در دستور کار قرار می گیرد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: چهار هزار و ۹۵۰میلیارد ریال تسهیلات مسکن طی ۲ سال گذشته به جامعه ایثارگران استان پرداخت شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خبر داد؛

روکش آسفالت ۳۹۷ کیلومتر از راه‌های استان ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: از ابتدای سال 1402 تاکنون، ۳۹۷ کیلومتر روکش آسفالت جدید در راه‌های استان اجرا شده که نسبت به سال گذشته، ۳۰ درصد افزایش داشته است.
مدیرکل ثبت احوال استان ایلام خبر داد:

۱۱۷ خانوار تبعه خارجی فاقد شناسنامه در ایلام

نجم الدین خسروی گفت: ثبت احوال استان در زمینه صدور شناسنامه برای افراد فاقد شناسنامه پیشرو است و برای همه معاودان عراقی ساکن در استان پرونده صدور هویت تشکیل شده است.
مدیرکل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام خبر داد از؛

اجرای 40 کیلومتر فیبر نوری در ایلام

علی کریمی گفت: سال گذشته ۱۷۵ کیلومتر فیبر نوری در سطح روستاها اجرایی شده که برای سال جاری نیز ۲۶۵ کیلومتر اجرای فیبر نوری در دستور کار قرار گرفته که تا کنون از این میزان ۴۰ کیلومتر اجرایی شده است.
کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: از روز جمعه سامانه بارشی جدید به‌تدریج به کشور نفوذ می‌کند. بدین‌ترتیب، در برخی از نقاط مختلف شمال غرب، غرب، جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه زاگرس مرکزی و در اواخر ساعات جمعه سامانه بارشی به استان‌های دامنه جنوبی البرز می‌رسد.
مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گفت: با افتتاح کانون تخصصی بسیج دامپزشکی خدمات در حوزه پیشگیری، درمان و واکسیناسیون دام‌ها در استان با همکاری سپاه و بسیج گسترده می‌شود.
مدیرکل امور عشایری استان ایلام خبر داد؛

عشایر مهمان دارای کارت چرا هستند

محمدجواد خانزادی گفت: عشایر مهمان تنها مجاز به حضور ۶۰۰ هزار راس دام دارای کارت چرا در مراتع استان ایلام هستند.