مدیر عامل شرکت برق استان ایلام خبر داد:

از نظر نظارت بر مصرف برق ادارات در جایگاه اول قرار داریم

هادی شیرخانی گفت: استان ایلام از سوی شرکت توانیر از نظر نظارت بر ادارات در جایگاه اول و در راستای رصد از بخش صنعت و واحدهای صنعتی در جایگاه دوم قرار گرفته است.
تصویر از نظر نظارت بر مصرف برق ادارات در جایگاه اول قرار داریم

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، هادی شیرخانی؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام، ظهر امروز در رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق کشور با محوریت ادارات، صنوف، کسبه و جلب مشارکت مشترکان خانگی ضمن اشاره به خدمات بسیار زیاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح کشور، ابراز داشت: عملکرد کم نظیر سپاه پاسداران در حوزه های مختلف بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی اضافه کرد: با توجه به همدلی که بین مردم و سپاه پاسداران وجود دارد، اگر سپاه از مردم بخواهد در مصرف انرژی‌های مختلف بهینه مصرف کنند، قطعا اثرگذار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در ادامه تصریح کرد: فرهنگ سازی تاثیر مهمی در مصرف انرژی‌ها دارد و قطعا تاثیر گذار است و باید روی این مسئله دقت شود.

وی در بخش دیگری از این نشست با اشاره به مصوبه هیئت دولت مبنی بر کاهش 50 درصدی مصرف برق در ادارات و دستگاه‌های مختلف اظهار کرد: در مدت گذشته حدود 300 مورد بازدید از ادارت مختلف برای نظارت بر مصرف بهینه و کاهش مصرف برق در سطح استان انجام شده است.

شیرخانی در پایان خاطر نشان ساخت: استان ایلام از سوی شرکت توانیر از نظر نظارت بر ادارات در جایگاه اول و در راستای رصد از بخش صنعت و واحدهای صنعتی در جایگاه دوم قرار گرفته است.

نوروزی_استان ایلام

327472