ایلام

عبدالله بهاری گفت: در مجموع برای ساخت این تقاطع با ویژگی دو دهنه به طول 25 متر و 2 رمپ ورود و خروج به طول سه کیلومتر، 150 هزار میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

روستای زنجیر یکی از زیباترین طبیعت های استان ایلام را دارا می باشد. در فصل بهار این زیبایی به اوج خود می رسد روستای زنجیر که مانند بهشتی گم شده است از توابع شهرستان چرداول می‌باشد.
نماینده ولی فقیه دراستان ایلام گفت: همیشه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از توافق و همکاری ما با دو قدرت بزرگ جهان یعنی چین و روسیه می ترسیدند و دلیل این حملات رسانه ای اخیر جیره خواران آن‌ها نیز به همین علت می باشد.

از افتخارات این نظام همین بس که بیش از چهار دهه است هر سال تقریبا یک انتخابات باشکوه برگزار می شود و در سال ۱۴۰۰ نیز دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری را پیش روی خود داریم که ان شاءالله این رویدادها نیز با حضور پرشور مردم برگ زرین دیگری در تاریخ نظام مردم‌سالاری ایران اسلامی به ثبت خواهد رسید.

رئیس شورای سیاستگذاری استان ایلام:

روز 12 فروردین نقطه عطفی در تاریخ می باشد

حجت الاسلام محمد صادق پیمایی گفت: در این روز، مُهر تایید اکثریت ملت ایران به انقلاب اسلامی زده و حکومت جمهوری اسلامی با رای اکثریت قاطع مردم، تشکیل شد.

در این پیام آمده است: یوم الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی و روز به ثمر نشستن خون شهیدان و اعتقاد راسخ ملت ایران به آرمانهای انقلاب اسلامی و در واقع یکی از روزهای تاریخی و مهم تاریخ پربرکت انقلاب اسلامی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان عنوان کرد؛

وجود 561 سایت اینترنت در جاده‌ای استان ایلام

عباس بیرامی گفت: از این تعداد سایت 131 مورد به  پوشش اینترنت نسل 4، 164 مورد به پوشش اینترنت نسل سوم و 267 مورد نیز اینترنت نسل دوم را در جاده‌های اصلی و فرعی ایلام پوشش می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

شاهد روند صعودی در استان هستیم

دکتر محمد کریمیان گفت: با روند کنونی در روزهای آینده شاهد افزایش تعداد مبتلایان خواهیم بود و این می تواند زنگ خطری برای استان ما باشد.

مهناز همتی گفت: یکی از عوامل بسیار مهم در صادرات، رعایت استاندارد و شاخص‌های آن است و این موضوع می‌تواند فرصت را برای توجه به کیفیت تولید و به تبع آن ایجاد اشتغال به دنبال داشته باشد. 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: بانگ یا مهدی (عج) شامگاه یکشنبه هشتم فروردین ماه ساعت ۲۱ همراه با نور افشانی از بام منازل، ماذنه و مناره مساجد و بقاع متبرکه استان طنین‌انداز می‌شود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایلام:

راه‌های بهتری برای عزت مردم مومن رقم بزنیم

سردار محمدرضا یزدی گفت: جوانان مومن در این رزمایش‌ها در قالب گروه های جهادی بسیجی در حال کسب تجربه هستند و چگونگی باهم بودن، با مردم بودن و رفع مشکلات مردم را دنبال و تجربه می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان:

ورود به استان ایلام ممنوع می باشد

سردار دلاور القاصی مهر گفت: خودروهای با پلاک غیر بومی توسط دوربین ها و گشت های محسوس و نامحسوس ما جریمه و اعمال قانون شده و برگشت داده خواهند شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام:

با هرگونه تهدید مقابله خواهیم کرد

سردار جمال شاکرمی گفت: سپاه آمادگی‌های خود در حوزه‌های توان رزمی و آمادگی‌های یگان را در سطح بالایی افرایش داده است.
جهانگیر رستم زاد گفت: قیمت مرغ در سایر استان ها بالای 35 هزار تومان می باشد، اما با برنامه ریزی های صورت گرفته در سطح استان قیمت مرغ در استان بر اساس مصوبه تنظیم بازار یعنی 20 هزار و 400 تومان می باشد.

عبدالمالک شنبه زاده گفت: تمامی تأسیسات گردشگری از جمله هتل، مهمانپذیر، کمپ‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و پذیرش بیماران مبتلا به کرونا، واحد مربوطه پلمب خواهد شد.

به گفته‌ شاهدان حجوم ناگهانی ماموران شهرداری به بساط دستفروشان خیابان طالقانی و برخورد تند آنها خسارت‌های فراوانی را به فروشندگان در آن مکان که برای گذراندن امرار معاش خود مشغول کار بودند، وارد کرد.