رئیس دادگستری استان استان ایلام:

مهم ترین مسئله در نظام جمهوری اسلامی ایران، انتخابات است

علی دهقانی گفت: تمامی مسئولان مرتبط با انتخابات موضوع موظف هستند که شرایط لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور را فراهم کنند.

تصویر مهم ترین مسئله در نظام جمهوری اسلامی ایران، انتخابات است

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، علی دهقانی؛ رئیس کل دادگستری استان ایلام، ظهر امروزدر نشست کارگروه پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان ایلام ابراز داشت: مهم ترین مسئله در نظام جمهوری اسلامی ایران، انتخابات است.

وی ادامه داد: تمامی مسئولان مرتبط با انتخابات موضوع موظف هستند که شرایط لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور را فراهم کنند.

دهقانی با تاکید بر فراهم سازی امکانات لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: برای برگزاری انتخاباتی پر شور و حضور حداکثری مردم، باید امنیت و سلامت کامل انتخابات تضمین شود.

وی در ادامه تصریح کرد: اصلی ترین شرط سالم بودن انتخابات، رعایت قانون اساسی توسط کاندیداها، مجریان، ناظران و مردم می باشد.

عالی ترین مقام قضایی استان ایلام با تاکید بر نظارت دقیق بر روند اجرای انتخابات از ابتدا تا اعلام نتایج آن، عنوان کرد: از سوء استفاده احتمالی برخی از بیت المال برای تبلیغ به نفع شخصی و یا علیه کسی، به شدت جلوگیری خواهد شد تا از تخریب کاندیداها توسط یکدیگر جلوگیری گردد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در پایان با تاکید بر نقش پر رنگ رسانه ها در انتخابات، مطرح داشت: نقش رسانه در ایجاد شور در انتخابات بی بدیل می باشد و بایستی رسانه ها نیز در فضای انتخاباب طبق قانون مطبوعات عمل کنند.

نوروزی_استان ایلام

284781