همزمان با سراسر کشور؛

افتتاح پروژه های عمرانی وزارت علوم در ایلام

معاون وزارت علوم گفت: همزمان در سراسر کشور 53 پروژه عمرانی وزارت علوم در حال افتتاح می باشد و میزبان این مراسم ها استان ایلام انتخاب شده است.

تصویر افتتاح پروژه های عمرانی وزارت علوم در ایلام

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه ایلام، همزمان با دیگر استان ها با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور و و حضور معاون وزیر علوم و مسئولان استانی برگزار شد.

مجتبی صدیقی؛ معاون وزیر علوم در حاشیه این آیین ابراز داشت: این امید را داریم که با تلاش مسئولان وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا، به تعداد لازم دانشجویان واکسن تولید شود تا از مهر ماه دانشگاه‌ به روی دانشجویان باز شود.

معاون وزیر علوم در ادامه اضافه کرد: امیدواریم که برنامه ریزی های لازم برای واکسینه کردن دانشجویان قبل از مهرماه صورت پذیرد و این مهم تحقق یابد.

وی با اشاره به اهمیت دانشگاه در روند توسعه کشور، تصریح کرد: دانشگاه ایلام یکی از دانشگاه های پیشرو کشور در عرصه اجرای پروژه های مختلف از جمله آموزشی، عمرانی و پژوهشی است.

معاون وزیر علوم و تحقیقات در پایان اظهار داشت: همزمان در سراسر کشور 53 پروژه عمرانی وزارت علوم در حال افتتاح می باشد که میزبان این مراسم، استان ایلام انتخاب شده است.

نوروزی_استان ایلام

286974