رئیس هیئت شطرنج استان خبر داد:

اجرای طرح بزرگ استعدادیابی در ایلام

محمد نیکوکار گفت: این طرح با هدف این که شطرنج به دور افتاده ترین نقاط استان رخنه کند و نیز این ورزش محبوب در استان، برای همه در دسترس باشد، به اجرا در خواهد آمد.

تصویر اجرای طرح بزرگ استعدادیابی در ایلام

محمد نیکوکار؛ رئیس هیئت شطرنج استان ایلام، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سایت خبری پرسون از برگزاری دوره استعدیابی در سطح استان خبر داد و گفت: هیات شطرنج استان قصد دارد طرح بزرگ استعدادیابی شطرنج رو در سراسر استان اجرا کند.

وی در ادامه اضافه کرد: این طرح با این هدف که شطرنج به دور افتاده ترین نقاط استان رخنه کند و همچنین این ورزش محبوب برای همه در دسترس باشد، به اجرا در خواهد آمد.

نیکوکار ضمن اشاره به اجرای این طرح استعدادیابی در رده های سنی مختلف، اظهار کرد: این طرح به منظور دربرگیری همه‌ی دوست داران شطرنج، در همه‌ی رده های سنی برگزار خواهد شد.

وی به وضعیت کرونایی استان ایلام اشاره کرد و مطرح داشت: با توجه به شرایط فعلی کشور و استان و به تبع آن عدم امکان برگزاری حضوری دوره‌ها هیئت شطرنج تصمیم به برگزاری طرح بصورت آنلاین گرفته است.

رئیس هیئت شطرنج استان ایلام با تاکید بر اینکه این طرح در اکثر شهرستان های استان اجرا خواهد شد، گفت: در اکثر شهرستان ها کارشناس بومی وجود دارد و اجرای این طرح به صورت هماهنگ در سراسر استان اجرا خواهد شد.

نیکوکار در پایان خاطر نشان کرد: پس از مرحله استعدادیابی، کلاس های آموزشی به‌ صورت یکپارچه از اول خرداد ماه برگزار خواهد شد و با یک برنامه چهارساله با حضور مربیان طراز اول استان و کشور سعی در مهیا کردن مسیر قهرمانی برای این استعدادها خواهیم داشت.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره 09363997648 تماس برقرار کنند.

نوروزی_استان ایلام

285575