معاون استانداری ایلام:

مسئولیت در جمهوری اسلامی، یک امانت است

معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: باید برای رضایت خدا کار کنیم و در مدت مسئولیت و مدیریت خود، از هیچ کمک و تلاشی برای پیشبرد اهداف استان دریغ نکنیم.

تصویر مسئولیت در جمهوری اسلامی، یک امانت است

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، احمد کرمی، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان چرداول با تاکید بر تلاش و کوشش مسئولان تا پایان دوران عمر تصدی خود، ابراز کرد: مسئولیت یک امانت به دست مدیران می باشد و باید برای حفظ این امانت تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی ادامه داد: نباید مدیری به دلیل نزدیک شدن به پایان دولت کم کاری کند همچنین نباید مدیری فرصت کم را بهانه ای برای عدم تلاش و کوشش در جهت انجام مسئولیت، قرار دهد.

معاون عمرانی استاندار ایلام خطاب به مدیران استانی اظهار کرد: باید برای رضایت خدا کار کنیم و در مدت مسئولیت و مدیریت خود، از هیچ کمک و تلاشی برای پیشبرد اهداف استان دریغ نکنیم.

کرمی در بخش دیگری از این مراسم با اشاره با اشاره به اهداف مهم دولت در روزهای پایانی کار خود، عنوان داشت: یکی از اهداف دولت در این روزها مدیریت کرونا می باشد و امیدوار هستیم با همیاری و همراهی تمامی مسئولان و اقشار مختلف مردم و اصناف، این مهم تحقق یابد.

معاون استاندار ایلام در پایان تصریح کرد: یکی دیگر از اولویت های دولت برگزاری انتخاب به نحوه احسن است، امیدواریم با تلاش مسئولان شاهد انتخاباتی پر شور، با مشارکت حداکثری مردم شریف ایران و استان ایلام باشیم.

نوروزی_استان ایلام

286016