رئیس بیمارستان شهدا دهلران:

امکانات مورد نیاز بیمارستان تهیه شد

اردشیر احمدی گفت: با مساعدت بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران یک دستگاه سی تی اسکن پرتابل در بیمارستان استقرار یافته است که بخش زیادی از مشکلات مردم را در خصوص سی تی اسکن برطرف کرده است.
تصویر امکانات مورد نیاز بیمارستان تهیه شد

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، اردشیر احمدی؛ رئیس بیمارستان شهدا دهلران اظهار کرد: باتوجه به شرایط سخت کرونا و کمبود برخی امکانات مورد نیاز بیمارستان شهدا از جمله دستگاه اکسیژن ساز، دستگاه مورد نیاز آزمایشگاه و سی تی اسکن تأمین شده است.

وی افزود: با مساعدت بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران یک دستگاه سی تی اسکن پرتابل در بیمارستان استقرار یافته است که بخش زیادی از مشکلات مردم را در خصوص سی تی اسکن برطرف کرده است.

احمدی گفت: یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری از طریق وزارت بهداشت و درمان و با پیگیری مسئولان دانشگاه در اختیار بیمارستان قرار گرفته است که مراحل نصب و آماده سازی آن در دست اقدام است.

رئیس بیمارستان شهدا دهلران ادامه داد: یک دستگاه اتوآنالایزر آزمایشگاه به ارزش یک میلیارد تومان در آزمایشگاه بیمارستان نصب و راه اندازی شده که این کار موجب ارتقای کیفیت آزمایشات بیوشیمی بیماران خواهد شد.

وی بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۸ نفر از شهروندان مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدا بستری شده و علاوه بر این میزان بستری تعداد ۴۰ نفر دیگر نیز به صورت بستری موقت (سرپایی) درمان شده‌اند.

وی گفت: از این میزان بیمار مبتلا تعداد ۱۷ مورد به مرکز استان انتقال که از این تعداد هفت مورد متأسفانه فوت کردند.

رئیس بیمارستان شهدا دهلران ادامه داد: خوشبختانه داروهای مورد نیاز بیماران از طریق داروخانه بیمارستان فراهم شده و در این خصوص تاکنون مشکلی در بحث تأمین دارو بیماران وجود نداشته است.

وی گفت: تعداد پنج پزشک عمومی و ۱۲ پزشک متخصص هم اکنون در بیمارستان حضور فعال دارند و ارائه خدمت می‌کنند.

284416