استاندار ایلام در دیدار با وزیر نیرو مطرح کرد:

درخواست مردم و مسئولان استان، ایجاد پست فوق توزیع و احداث نیروگاه است

محمد نوذری گفت: : پروژه آبرسانی از سد ایلام به ملکشاهی و روستاهای آن منطقه و همچنین ارتقای تصفیه خانه شهر ایلام اولویت ما در زمان باقی مانده تا پایان دولت است و از وزارت نیرو درخواست رسیدگی به این موضوعات را داریم.

تصویر درخواست مردم و مسئولان استان، ایجاد پست فوق توزیع و احداث نیروگاه است

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری؛ استاندار ایلام، روز سه شنبه در دیدار با رضا اردکانیان؛ وزیر نیرو، ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن به اجرای طرح سامانه گرمسیری، ابراز کرد: اجرای هرچه سریعتر این طرح در استان ایلام بسیار مهم و قابل توجه است.

نوذری با اشاره به اینکه هدف ما به پایان رساندن پروژه های نیمه کاره قبل از پایان دولت است، اضافه کرد: همچنین درخواست داریم روند پروژه آبرسانی به شهرستان ملکشاهی با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: پروژه آبرسانی از سد ایلام به ملکشاهی و روستاهای آن منطقه و همچنین ارتقای تصفیه خانه شهر ایلام اولویت ما در زمان باقی مانده تا پایان دولت است و از وزارت نیرو درخواست رسیدگی به این موضوعات را داریم.

استاندار ایلام در بخش دیگری از این دیدار با اشاره به مشکلات سدهای استان ایلام، مطرح داشت: یکی از مسائل مربوط به سد سیمره تملک اراضی بالا دستی است که این قضیه نیازمند توجه ویژه وزارت نیرو ورود این وزارتخانه به مسئله می باشد.

نوذری در پایان با تاکید بر ایجاد پست‌های فوق توزیع سطح استان ایلام و درخواست توجه وزارت نیرو به این مسئله، عنوان داشت: اجرای پست فوق توزیع مهران و احداث نیروگاه، با توجه به ظرفیت های موجود استان ایلام، از دیگر خواسته‌های مردم و مسئولان استان است.

نوروزی_استان ایلام

285328