به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، عباس شمس اللهی؛ مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه این شرکت در سال 1399 در حوزه فن آوری ارتباطات و اطلاعات اقدامات قابل قبولی انجام داده است، افزود: در سال گذشته با انجام 7 دوره قرائت کنتور تعداد یک میلیون و 209 هزارو407 قبض در سیستم صدور صورتحساب برای مشترکیان به صورت الکترونیکی صادر و برای مشترکین ارسال شده است.
وی اظهار داشت: براساس ارزیابی های انجام شده از سوی اداره کل فناوری ارتباطات زیرساخت استان ایلام، وبسایت این شرکت موفق به دریافت رتبه عالی در این زمینه خدمات دهی دولت الکترونیک شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه به منظور ارائه خدمات مطلوب تر در حوزه مشتریان و پاسخگویی یکپارچه در بخش های مشترکین و متقاضیان گاز در سطح استان کد خدماتی به شماره 1594 را راه اندازی نموده است، تصریح کرد: مشترکین می توانند با گرفتن شماره چهار رقمی ۱۵۹۴ از طریق تلفن های ثابت یا همراه با شرکت گاز استان ایلام ارتباط برقرارکنند.
شمس اللهی به انجام خدمات امداد 194 از طریق سامانه الکترونیکی اشاره و خاطرنشان کرد: ضبط تمامی درخواست های وارده، ارجاع درخواست ها به نزدیک ترین خودرو امدادی حاضر در محل، نظارت بر عملکرد نیروهای امدادی و مدت زمان رسیدگی به درخواست ها از طریق نرم افزار GPS، اخذ گزارش های مدیریتی و آماری امداد رسانی و بررسی عملکرد اجرایی، ایجاد هماهنگی و ارتباط بین امدادگران، مشترکین و مرکز امداد، از خدمات این سامانه هوشمند و پیشرفته در سطح استان است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از نصب و راه اندازی سامانه آنلاین و هوشمند نشت یابی گاز در سال گذشته خبرداد و گفت: در راستای بهره گیری از تکنولوژی های نوین، صرفه جویی در زمان، کاهش ترددها و تسریع در شناسایی نشت های موجود در خطوط و شبکه توزیع گاز، سامانه آنلاین هوشمند نشت یابی بر پایه دانش بومی در شرکت گاز استان ایلام خریداری، نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی اظهار داشت: این سامانه همچنین قابلیت کنترل و گزارش وضعیت ایستگاه های گاز، شناسایی مطلوبترین عملکرد امداد گران در زمان انجام امور محوله، بکارگیری نفرات متخصص و متعهد در صف اول امداد رسانی به مردم، ارائه راهنمایی و کارشناسی و مشاوره در خصوص ابهامات، نکات ایمنی گاز طبیعی و پاسخگویی شبانه روزی به مردم شریف استان را دارد.