فرمانده سپاه ایلام:

طرح ایران مهربان موفق بوده است

سردار جمال شاکرمی گفت: در ابتدا تصور بر این بود که این طرح به تحقق نرسد، اما با تلاش و پیگیر های بسیار و شبانه روزی نیروهای بسیج و امدادگران استان، به موفقیت رسید.

تصویر طرح ایران مهربان موفق بوده است

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، سردار جمال شاکرمی؛ فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام، ظهر امروز در نشست کارگروه ایران مهربان که با موضوع جذب حامی برای کودکان نیازمند و بی سرپرست برگزار گردید، ابراز داشت: اجرای طرح ایران مهربان به نیابت از سه هزار شهید استان ایلام اجرا شد.

وی ادامه داد: در ابتدا تصور می شد که این طرح به تحقق نرسد، اما با تلاش و پیگیر های بسیار زیاد بسیجیان و امدادگران استان ایلام به موفقیت رسید.

سردار شاکرمی در ادامه ضمن بیان اینکه عمده زمان اجرای طرح ایران مهربان در ماه مبارک رمضان قرار داشت و جهادگران استان در این زمینه شبانه روز در حال تلاش بودند، گفت: هر چند که سپاه پاسداران و بسیج استان کارها و فعالیت های زیادی را در دست اجرا دارند، اما طرح ایران مهربان را در اولویت کارهای خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: اجرای طرح ایران مهربان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و تلاش خواهیم کرد که تعداد حامی برای کودکان یتیم و نیازمند را به 12 هزار نفر رسانده شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در پایان با اشاره به سابقه همکاری درخشان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه استان، عنوان کرد: در سال های اخیر فعایلت های زیادی با مشارکت یکدیگر صورت گرفته است. یکی از مهم ترین آن ها ساخت و تهیه مسکن برای نیازمندان استان بود که امیدواریم در این زمینه امسال هم یک کار خوب و جهادی انجام شود.

نوروزی_استان ایلام

287707