فرماندار جدید چرداول ایلام:

این شهرستان ظرفیت بسیار بالایی برای رشد دارد

فرماندار جدید چرداول گفت: چرداول در حوزه های مختلف، اقتصاد، صنعت و کشاورزی ظرفیت بسیار خوبی برای رشد و توسعه دارد و این ظرفیت ها با یک مدیریت کار آمد و جهادی می تواند به شکوفایی برسد.

تصویر این شهرستان ظرفیت بسیار بالایی برای رشد دارد

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، سعیدرضا کریمیان؛ ظهر امروز در آیین تودیع معارفه فرماندار این شهرستان، با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان چرداول ابراز کرد: استان ایلام ظرفیت های بالایی برای رشد و توسعه دارد که شهرستان چرداول جزو شهرستان های با ظرفیت و پتانسیل بالا در سطح استان محسوب می شود.

وی در ادامه اضافه کرد: چرداول در حوزه های مختلف، اقتصاد، صنعت و کشاورزی ظرفیت بسیار خوبی برای رشد و توسعه دارد و این ظرفیت ها با یک مدیریت کار آمد و جهادی می تواند به شکوفایی برسد.

کریمیان در بخش دیگری به وضعیت کرونا در استان و شهرستان چرداول اشاره کرد و گفت: امیدوار هستیم با دقت و تلاش مدیران و همراهی و همیاری مردم و اصناف مختلف در شهرستان، بتوانیم زنجیره کرونا را در شهرستان چرداول و نیز در سطح استان و کشور قطع کنیم.

وی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم، عنوان کرد: همچنین امید داریم مردم شهرستان چرداول که همچون گذشته پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستادگی کردند، در انتخابات امسال نیز خوش بدرخشند.

نوروزی_استان ایلام

286020