رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

ثبت 284 مورد جدید ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته

محمد کریمیان گفت: متاسفانه در شبانه رو گذشته در استان ایلام، 3 مورد فوتی بر اثر بیماری کرونا نیز ثبت شده است. همچنین بر اساس تست های قطعی گرفته شده در استان، 284 مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا به ثبت رسید.

تصویر ثبت 284 مورد جدید ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، دکتر محمد کریمیان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفت و گو با خبرنگار پرسون با اشاره به کاهش موارد ابتلا به بیماری کرونا نسبت به روز پنج شنبه، عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته، بر اساس تست های قطعی گرفته شده در استان، 284 مورد جدید ابتلا به ویروس کووید در استان ایلام به ثبت رسید.

کریمیان در ادامه افزود: متاسفانه در شبانه رو گذشته در استان ایلام، 3 مورد فوتی بر اثر بیماری کرونا نیز ثبت شده است.

وی با تاکید بر رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی توسط هم استانیان، مطرح کرد: متاسفانه از ابتدا شروع بیماری کرونا تا به این لحظه، 722 نفر در استان ایلام بر اثر این بیماری فوت شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن اشاره به کاهش موارد بستری نسبت به روز گذشته، گفت: در 24 ساعت اخیر 57 نفر از هم استانی ها، در بیمارستان های استان بستری شدند و همچنین مجموع بیماران بستری‌های حال حاضر استان، 284 تن می باشد.

گفتنی است مجموع مبتلایان به بیماری کرونا در استان ایلام به عدد 34 هزار و 657 نفر و همچنین مجموع بهبود یافتگان 31 هزار و 439 نفر رسیده است.

نوروزی_استان ایلام

284272

مطالب مرتبط