ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام:

۷۱ درصد تصادفات در راه های اصلی و بزرگراه ها

نوراله دلخواه گفت: ۷۱ درصد تصادفات در راه های اصلی و بزرگراه ها، ۲۶ درصد در راه های فرعی و تنها سه درصد در راه های روستایی است.

محمد نوذری گفت: امیدواریم مردم ما با همراهی کمپین های "نه به چهارشنبه سوری، نه به سفر، نه به چادر زدن "و... همیاری لازم را با مسئولان استان داشته باشند.

جهانگیر رستم زاد گفت: از حضور شرکت های مختلف و با اهلیت برای انجام کارهای اقتصادی و توسعه اقتصاد استان به شدت استقبال خواهیم کرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

استان ایلام ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری دارد

سارا فلاحی گفت: با توجه به ظرفیت های بالای استان ایلام در حوزه های مختلف، از وزارت صنعت درخواست کردیم که سرمایه گذاران را به سمت استان ایلام سوق دهد.

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

دستگیری ۱۲۳ نفر از اراذل و اوباش

سردار القاصی مهر گفت: : اجرای طرح رعد در راستای مطالبه مردم و پیشگیری از جرائم در سطح استان ایلام و با حضور در رده‌های پلیس پیشگیری به مرحله اجرا درآمد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد:

11مورد مبتلا در 24 ساعت گذشته

دکتر محمد کریمیان گفت: در طی 24 ساعت اخیر، بر اساس تست های قطعی گرفته شده، 11 مورد جدید ابتلا به ویروس کووید در استان ایلام به ثبت رسید.

نماینده استان ایلام در مجلش شورای اسلامی:

بازنشستگان نگران نباشند

نماینده استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس ابلاغ ماده ۲ ریاست جمهوری و ۲۲ دیماه امسال سازمان برنامه و بودجه، پرداخت فوق العاده ویژه مناطق جنگی بازنشستگان باید اجرایی می شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در سال جاری با توجه به اهداف کمی مشخص شده از سوی شرکت ملی گاز برای شرکت گاز استان ایلام ، جذب پنج هزارو 500 مشترک جدید شهری تعریف شده بوده که از ابتدای سال جاری  شش هزار و 101  مشترک جذب شده است که این موضوع تحقق 111  درصدی برنامه ابلاغی را نشان می دهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

اجرای طرح ترافیکی پایان سال، آغاز شده است

سرهنگ ابوالفضل کهزادی گفت: طرح روان سازی ترافیک هسته مرکزی شهر ایلام از 20 اسفند ماه برای نظارت بر ترافیک روز‌های پایانی سال با جدیت تمام دنبال می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: سپاه ناامنی‌هایی که کشور ما را تهدید می‌کرد توانست تبدیل به فرصت کند و جنگ را به دامنه‌ای امن دشمنان بکشاند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد:

ابتلای 44 نفر به کرونا در استان/ بدون فوتی

دکتر محمد کریمیان گفت: در شبانه روز گذشته با افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا، 44 مورد جدید و قطعی ابتلا به بیماری کرونا به ثبت رسید.

استاندار ایلام در دیدار با امام جمعه این استان مطرح کرد:

هم دلی و هم افزایی مسئولان، موجب پیشبرد اهداف استانداری می شود

محمد نوذری گفت: پیشرفت، توسعه و حرکت به جلو بدون همیاری و همدلی بزگان استان اتفاق نمی افتد و به همین علت هدف اصلی استانداری  همیاری با شورای تامین و دیگر بزرگان استان می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

مسئولان با جدیت بر بازار نظارت کنند

امام جمعه ایلام در دیدار با استاندار این استان گفت: مهم ترین خواسته مردم در این روزها، کنترل تورم و گرانی است که باید با جدیت این موضوع پیگیری شود.

با دستور رئیس جمهور در ایلام افتتاح شد:

گلخانه مدرن هیدروپونیک در شهرستان هلیلان

محمد نوذری گفت: ۷۰۰ میلیارد ریال در سال جاری برای طرح های زیرساختی چون راه سازی، حمل و نقل، کشاورزی، گاز و سایر پروژه های عمرانی و زیرساختی در شهرستان هلیلان سرمایه گذاری شده است.

معروف بسطامی گفت: باید امکانات لازم برای انجام تست سریع کرونا در مرز مهران هر چه سریع تر مهیا کرد  همچنین برای تکمیل کادر درمانی نقاهتگاه مرزی مهران نیز تدابیر لازم اندیشیده شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در حال حاضر تعداد 27 پروژه عملیات اجرایی  توسعه شبکه توزیع، خطوط تغذیه و نصب انشعاب برای گازرسانی به شهر، روستا و صنایع باقیمانده در سطح  استان فعال هستند.