معرفی برگزیدگان پویش «طلاق، اعتیاد، خشونت خانگی» در کهکیلویه و بویراحمد

پویش فرهنگی و هنری «طلاق، اعتیاد، خشونت خانوادگی» در استان کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ بصورت مجازی و محدود با معرفی برگزیدگان پایان یافت.
تصویر معرفی برگزیدگان پویش «طلاق، اعتیاد، خشونت خانگی» در کهکیلویه و بویراحمد

به گزارش سایت خبری پرسون، «محمدعلی پیرسبزی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم اختتامیه پویش یادشده گفت: باید با همدلی، هم صدایی و هم زبانی و وحدت کلمه برسیم و در راه پیشرفت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه فرهنگ و هنر گام های موثری برداریم.
وی ضمن اشاره به اینکه باید از ظرفیت قدرتمند فرهنگ و هنر استفاده کنیم، افزود: با توجه به اینکه زبان فرهنگ و هنر تاثیرگذار، مانا، پویا و اصالت دارد و با توجه به ظرفیت هایی که این حوزه ها در زمینه مسائل مختلف دارند، نقش فرهنگ و هنر در جامعه تاثیرگذاری لازم را خواهد داشت.
پیرسبزی اظهار کرد: آسیب های اجتماعی که بشر را منزوی می کند راه حل هایی برای این آسیب ها وجود دارد و زبان هنر می تواند اثرات آسیب ها، زشتی ها و پلشتی ها را به مخاطب برساند و اینکه نهایت این آسیب ها چه خواهد بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پویش فرهنگی و هنری «طلاق، اعتیاد، خشونت خانوادگی» خاطرنشان کرد: این پویش در رشته ها و زمینه های مختلف برگزار شد و در زمینه های کودک و نوجوان حدود یک هزار و ۵۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال و ۵۰۰ اثر در سایت مربوطه بارگذاری شد؛ ضمن اینکه فراخوان این پویش در فضای مجازی و تیزرهای مختلف از طریق صدا و سیمای استان نیز پخش شد.
پیرسبزی ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه ها و انجمن های فرهنگی و هنری که در زمینه این پویش همکاری لازم را داشتند، تصریح کرد: بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری، ستاد مبارزه با مواد مخدر، معاونت فرهنگی و اجتماعی استانداری و ... همکاری خوبی جهت برگزاری پویش داشتند.

در این آئین که به دلیل شرایط کرونایی به صورت محدود برگزار شد، از هیئت داوران و برگزیدگان پویش فرهنگی و هنری «طلاق، اعتیاد، خشونت خانوادگی» در استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد، که برگزیدگان بخش‌های مختلف به شرح زیر هستند؛
در بخش پوستر اسماعیل مدرس مقدم برگزیده شد همچنین از فرنوش زمانی، راضیه آذرخش، کلثوم آفتاب و احمد عبادتی نیز تقدیر به عمل آمد.
در بخش نقاشی عبادالله کرمی با مجموعه آثار و سعیده کریمیان به صورت مشترک برگزیده شدند. همچنین از پریسا خردمند، محبوبه مرادی و علی مراد فریدونی تقدیر شد.
در بخش طراحی فاطمه روان برگزیده شد و بهزاد آبروان و مریم بزرگیان منش به صورت مشترک تقدیر شدند.
در بخش عکس معصومه صلاحی برگزیده شد.
در بخش فیلم، فیلم «فاصله اجباری» و کارگردانی یاسر خالقی و فیلم «سیاه سیاه» به کارگردانی بهار گلریز به صورت مشترک برگزیده شدند. همچنین فیلم « دوست خوب»به کارگردانی رویا مظفری فیلم «طعمه دود» به کارگردانی فردین یزدانی و «رقص برگ‌های آشفته» به کارگردانی صادق شکیبایی بصورت مشترک تقدیر به عمل آمد.

جایزه ویژه هیئت داوران به انیمیشن«طاها پسر قهرمان» به کارگردانی خانم لطفی زاده از استان گلستان اعطا شد.
در بخش فیلم کوتاه «کودکان می بینند» به کارگردانی لطافت حاتمی و«قرص» به کارگردانی ابوالفضل حبیب نژاد تقدیر شدند.
در بخش عکس نوشته میلاد خسروی روش به عنوان برگزیده انتخاب و سروش تقوی دوست، ناصر احمدی خواه، فرهاد سالاری نودژ و پریا شیبانی تقدیر شدند.

گفتنی است که در این مراسم از اکبر آیین، اسحاق آقایی و سیدمحمد سلیمی راد بعنوان هیئت داوران این پویش تجلیل شد.

منبع: ایرنا

283791

مطالب مرتبط