استاندار یزد در گفت وگو با پرسون:

رسانه های استان؛ تفاوت معنا داری را در حمایت از خود احساس خواهند کرد

استاندار یزد تقویت رسانه ها را یکی از الزامات انکار ناپذیر در راستای پیشرفت و تعالی استان دانست و گفت: رسانه ها در دولت سیزدهم تفاوت معناداری را در توجه و حمایت از خود احساس خواهند کرد.
تصویر رسانه های استان؛ تفاوت معنا داری را در حمایت از خود احساس خواهند کرد

مهران فاطمی استاندار دولت سیزدهم در یزد در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پرسون؛ تقویت رسانه ها را یکی از الزامات انکار ناپذیر در راستای پیشرفت و تعالی استان دانست و گفت: در کنار اولویت های اساسی استان پرداختن به بحث رسانه جزو ضروریات بنده و همکاران در مجموعه دستگاه های استان است.

فاطمی افزود: مقرر کردیم یک جلسه ای با محوریت روابط‌عمومی استانداری با اصحاب رسانه استان برگزار کنیم و در این جلسه مسائل و چالش های آنان را بررسی کرده و متناسب با اختیارات و ظرفیت هایی که وجود دارد موارد را تقسیم بندی و دنبال خواهیم کرد.

این مقام اجرایی استان با بیان اینکه رسانه ها در دولت سیزدهم تفاوت معناداری را در توجه و حمایت از خود احساس خواهند کرد تصریح کرد: البته بنده خود دستی بر آتش داشته و بر مشکلات این حوزه واقف هستم اما ضرورت دارد که یک بار دیگر و با حضور اهالی رسانه مسائل مرور شود بر همین اساس اولین نشست خود با رسانه ها را یک نشست هم اندیشی برگزار خواهیم کرد و در آن جلسه در خصوص مسائل معیشتی، بیمه ای و کاری دوستان از یکسو و تقویت و تعامل بین مجموعه دولت و رسانه ها از سوی دیگر گفت وگو خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم یک ارتباط دوسویه فعال را شکل دهیم.

فاطمی در ادامه پیرامون برنامه های خود در خصوص حل مشکل اشتغال فارغ التحصیلان استان از یکسو و نیاز صنایع به کارگر ساده از سوی دیگر گفت: در اولین جلسه کارگروه اشتغال ماموریتی دادیم که نقشه راهی برای آینده با نگاه کاهش مهاجر فرستی و خروج نخبگان و مهاجر پذیری و ورود افراد غیر بومی به استان تهیه شود.

وی خاطر نشان کرد: البته آموزش فارغ التحصیلان نیز عمدتا تئوری بوده و آموزش های عملی کمتر اعمال شده و در نتیجه مهارت های لازم را کسب نکردند که مقرر شد در کارگروه اشتغال این موضوع نیز بررسی و بر اساس راه حل تدوین شده عمل کنیم.

استاندار یزد تاکید کرد: حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان، تقویت پارک علم و فناوری، راه اندازی کارخانه نوآوری، راه اندازی منطقه ویژه علم و فناوری، تقویت کسب و کارهای گردشگری، تقویت خدمات برتر و توسعه صنایع هایتک همه پروژه هایی هستند که از جنس اشتغال فارغ التحصیلان است.

حیران_استان یزد

369926