رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد:

ایستگاه های اتوبوس شهری نونوار می شوند/ بیش از 50درصد ایستگاه ها فاقد سرپناه هستند

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با تاکید بر این نکته که نیازمند تعمیر و بازسازی ایستگاه های موجود هم هستیم گفت: در حال حاضر یک تیم برای این امر در حال فعالیت هستند که جهت افزایش سرعت و راندمان کار برای سال آینده تولید و تعمیر و نگهداری ایستگاه ها به بخش خصوصی واگذار می شود.
تصویر ایستگاه های اتوبوس شهری نونوار می شوند/ بیش از 50درصد ایستگاه ها فاقد سرپناه هستند

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، مهدی فعالی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در گفتگو با پرسون با بیان اینکه سازمان متبوعش یک سازمان اجتماعی است و مردم خدمات آن را روزانه لمس می کنند گفت: تلاش داریم بر اساس نیازهای مردم در سطح شهر به آنان خدمات ارائه دهیم.

وی افزود: در حال حاضر 5 پایانه اتوبوسرانی در سطح شهر وجود دارد که در این پایانه ها بعضا معضلاتی وجود داشت و نمی توانستیم خدمات خوبی به مردم ارائه بدهیم یعنی خدماتی که مردم بتوانند به راحتی منتظر اتوبوس ها باشند یا کارت شارژ خود را به راحتی شارژ کنند و حتی محلی مناسب برای همکاران خود ما نیز نبودند بنابراین تلاش کردیم با حداقل ها در این زمینه موجبات آسایش مردم را فراهم کنیم.

فعالی به اشاره به وجود 960 ایستگاه اتوبوس در سطح شهر یزد اظهار داشت: درحال حاضر بیش از 50 درصد این ایستگاه ها فاقد سرپناه بوده و به همین منظور ندارد به دنبال تهیه یک بانک اطلاعاتی از وضعیت این ایستگاه ها هستیم که با احصاء کمبودها در زمینه رفع آن ها اقدام کنیم.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از تغییر در شکل و شمایل ایستگاه های بافت تاریخی در سال آینده خبر داد و اظهار داشت: البته در راستای مدیریت منابع و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ایستگاه های قابل استفاده به اماکن دیگری منتقل می شود.

وی اضافه کرد: بر اساس یک برنامه سه ساله یعنی تا پایان سال 1403 تمامی ایستگاه های شهری دارای سرپناه خواهند شد.

فعالی با تاکید بر این نکته که نیازمند تعمیر و بازسازی ایستگاه های موجود هم هستیم گفت: در حال حاضر یک تیم برای این امر در حال فعالیت هستند که جهت افزایش سرعت و راندمان کار برای سال آینده تولید و تعمیر و نگهداری ایستگاه ها به بخش خصوصی واگذار می شود.

این مدیر شهری همچنین از آغاز عملیات زنگ آمیزی ایستگاه های ماندگار با زمینه شهری خبر داد و ابراز داشت: تمامی این تغییرات در راستای ترغیب مردم برای استفاده از حمل و نقل همگانی شهری است.

حیران_ استان یزد

381159