همدان

فرماندار شهرستان نهاوند خبر داد:

افزایش شعب انتخابات ۱۴۰۰

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: بر اساس تصمیم های گرفته شده تعداد شعب در انتخابات ۱۴۰۰ در نهاوند به ۱۸۷ شعبه افزایش یافت.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خبر داد:

فراخوان دومین دوره انتخاب کتاب سال

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از فراخوان دومین دوره انتخاب کتاب سال در همدان خبر داد و گفت: علاقه مندان برای شرکت تا ۳۱ مرداد فرصت دارند.
معاون اجتماعی پلیس استان همدان:

درگیری با اسلحه شکاری

معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفت: صبح امروز در خیابان پاسداران همدان یک مغازه دار با سلاح شکاری مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
رئیس مبارزه با بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان همدان خبر داد:

آغاز واکسیناسیون افراد ۷۵ سال به بالا

رئیس مبارزه با بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان همدان از آغاز واکسیناسیون افراد ۷۵ سال به بالا از روز گذشته در همدان خبر داد.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان خبر داد:

ساخت ۳ هزار واحد مسکن برای محرومین

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان از ساخت ۳ هزار مسکن برای محرومین در استان همدان خبر داد.
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان خبر داد؛

دریافت پروانه احداث نیروگاه خورشیدی توسط10 شرکت سرمایه‌گذار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: تاکنون 10 شرکت برای سرمایه‌گذاری در استان موفق به دریافت پروانه احداث نیروگاه خورشیدی از سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق (ساتبا) به مجموع 60 مگاوات شده‌اند.
یادداشت/ اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در حالی به میزبانی تمام و کمال همدانی‌ها به پایان رسید که ۱۲ روز در محل های ورزشی مختلف همدان به طول انجامید تا خانواده کشتی و ورزشی استان هرکدام به نحوی در این اردو سهم و استفاده ای مفید را داشته‌باشند.
خیرین روستای آبشینه همدان طی اقدامی خیرخواهانه از کشتی‌گیران و مربی سازنده این روستا که توانسته بودند در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان و جوانان افتخار آفرینی کنند با اهدای مبالغ میلیونی تجلیل به‌عمل آوردند.
رئیس سازمان مویریت بازیافت شهرداری همدان خبر داد:

اجرای طرح تعویض پسماندهای قابل بازیافت با کتاب

رئیس سازمان مدیریت بازیافت شهرداری همدان از اجرای طرح تعویض پسماندهای قابل بازیافت با کتاب در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان:

۴۱ هزار دوز واکسن تزریق شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: تا روز گذشته بیش از ۴۱ هزار دوز واکسن مقابله با کرونا در استان همدان تزریق شده است.
عضو هیئت مدیره اتاق اصناف همدان:

درآمد کسبه ۹۰ درصد کاهش یافته است

عضو هیئت مدیره اتاق اصناف همدان با بیان اینکه درآمد کسبه ۹۰ درصد نسبت به زمان قبل از شیوع کرونا کاهش یافته است گفت: امیدواریم امسال هم پویش بخشش اجاره بها اصناف استیجاری توسط مالکان راه بیفتد.
کاظمی روشن پیشکسوت کشتی استان همدان راه برگشتن به دوران طلایی کشتی استان همدان را وفاق و همدلی خانواده این ورزش پر افتخار در استان عنوان کرد: اگر می خواهیم به آن روزهای سازنده نزدیک شویم باید مربیان، همچون شمع بسوزند و خود را عاشقانه وقف کشتی کنند.
مدیر شرکت پخش فرآورده های منطقه ای همدان خبر داد؛

افزایش ۴۴ درصدی سوخت گاز

مدیر شرکت پخش فرآورده های منطقه ای همدان گفت: میزان مصرف سوخت گاز طبیعی فشرده (سی.ان.جی) استان در فروردین امسال ۴۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.