همدان

رئیس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان همدان خبر داد:

فردا آخرین مهلت ثبت اعتراض کاندیداها

رئیس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان همدان گفت: فردا آخرین مهلت ثبت اعتراض کاندیداهای میان دوره ای مجلس شورای اسلامی است.
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر مطرح کرد؛

بهره‌گیری از ظرفیت رئیس قوه قضائیه برای عدم نابودی طبیعت همدان

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان ضمن تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت حضور رئیس قوه قضائیه برای عدم نابودی طبیعت همدان؛ گفت: حضور رئیس قوه قضائیه، فرصت مغتنمی برای پاسخگویی دستگاه‌های متولی به‌ منظور طرح سوالات شهروندان و شورای شهر پیرامون موضوعاتی چون طرح جامع شهر همدان، پروژه پیج زندان و مداخله و ورود به طبیعت این شهر است.
فرماندار همدان با بیان اینکه سفر به همدان در تعطیلات عید فطر ممنوع است گفت: از فردا تا روز شنبه هفته آینده ورودی های همدان کنترل می شود.

پاسی از شب گذشته است و مردم برای نوشتن مطالبات خود از رئیس دستگاه قضا روبروی استانداری همدان حضور دارند.

🔸امید به اثربخش بودن این مطالبات، باعث شده است حتی تاریکی هوا هم مانعی برای نوشتن درد و دل های مردم نباشد.

مدیر کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه رتبه نخست آزادی مشروط در کشور مربوط به استان همدان است، گفت: همدان همچنین رتبه نخست اتقان آرای قضات را در کشور دارد.
رئیس دستگاه قضا با استقبال امام جمعه ،استاندار ، اعضای شورای تامین و مجمع نمایندگان استان وارد همدان شد.

🔹به دنبال پاسخی برای مشکلات استان همدان هستیم که در قالب 25 گروه تخصصی احصا شده اند.

🔹آیت الله رئیسی در بدو ورود به همدان با ادای احترام به شهدا و جانبازان و مردم تاریخ ساز استان همدان، هدف از سفر یک روزه خود را یافتن پاسخ برای مشکلات احصا شده توسط هیئت های تخصصی دستگاه قضا عنوان کرد

رئیس قوه قضائیه امروز در بدو ورود به همدان گفت: علاقه من به همدان و مردم همدان به اوایل انقلاب باز می گردد و دوست داشتم با مردم همدان از نزدیک ملاقات داشته باشم اما به دلیل کرونا مقدور نیست.
استاندار مطرح کرد:

برگزاری نماز عید فطر در همدان

استاندار همدان گفت: برگزاری نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز در استان بلامانع است.
دبیر مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان همدان خبر داد:

اجرای پویش «سفره‌دار» در همدان

دبیر مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان همدان از اجرای پویش «سفره‌دار» در مناطق محروم تهران و همدان طی ماه رمضان خبر داد و گفت: این پویش در دو بخش توزیع افطاری در مناطق محروم و افطاری ساده در بین عموم مردم دنبال می‌شود.
رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف:

احساس نا امنی برای صهیونیست از ثمرات روز قدس است

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف گفت: احساس نا امنی برای صهیونیست از ثمرات روز قدس است و محور جبهه مقاومت از فرماندهان شهید تا فرماندهان زنده است.