همدان

مدیرعامل آبفای استان همدان:

بیش از یک سوم حجم سد اکباتان خالی است



مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اعلام کاهش حجم ذخایر آبی بر ضرورت همکاری مشترکین به منظور مدیریت مصرف آب تاکید کرد.
معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان:

تبلیغات و بازاریابی گردشگری برای ورود به بازارهای داخلی در اولویت است

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: تبلیغات و بازاریابی گردشگری از اولویت ها و برنامه ‌های اثر گذار و مهم اداره ‌کل استان برا ی ورود به بازارهای گردشگری داخلی بازارهای گردشگری در پس از کرونا است.
مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان، با تکریم از اقدامات حجت الاسلام مسیح الله عبدی و معارفه حجت السلام علی حسنی مسئول نمایندگی جدید سپاه ناحیه همدان در جمع کارکنان این ناحیه، برگزار شد.
در آستانه سوم خرداد ماه؛

تجلیل از مقام شامخ شهدای هنرمند نهاوند

در آستانه سوم خرداد ماه سالروز آزادی سازی خرمشهر جمعی از مسئولان و هنرمندان نهاوند با حضور در گلزار شهدا به مقام شهدای هنرمند ادای احترام کردند.
در مراسمی که صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار، نمایندگان استان همدان در مجلس و جمعی از مدیران وزارت ارتباطات، مخابرات ایران و همراه اول برگزار شد، با ارتقاء ۱۵۴ سایت همراه اول به نسل سه و یا چهار، ۲۲۵ روستا تحت پوشش خدمات اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

برگزاری دومین اقدام فراگیر سال 1400 با حضور 57 اکیپ عملیاتی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: ششمین اقدام سراسری و دومین اقدام فراگیر سال 1400 با محوریت عبور از پیک تابستان همزمان با سراسر کشور با حضور 57 اکیپ در استان همدان برگزار شد.
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان

آبرسانی به ۱۶۱ روستا در همدان، کبودرآهنگ و فامنین

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت:
۱۶۱ روستا در همدان، کبودرآهنگ و فامنین به صورت دائم و موقت آبرسانی سیار می شوند.
معاون میراث فرهنگی اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان:

مرمت ۵ اثر تاریخی در همدان آغاز شده است

معاون میراث فرهنگی اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان از مرمت ۵ اثر تاریخی در همدان با اختصاص ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار خبر داد.
یادداشت/ زنان باید در جامعه شهری مورد توجه خاص قرار بگیرند و این اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند که می توانند زمینه تحقق مطالبات زنان را در جامعه فراهم کنند.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد:

شناسایی ۶۰۰ اثر واجد شرایط ثبت ملی در همدان

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: به تازگی ۶۰۰ اثر واجد شرایط ثبت ملی، در استان همدان شناسایی شده است.
در پی جنایات رژیم غاصب صهیونیسم در فلسطین و غزه، ظهر امروز تجمع اعتراضی مردم همدان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) همدان برگزار شد
یادداشت/ بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، مقام ریاست جمهوری، عالی ترین منصب اجرایی پس از رهبری است، از این رو برای آشکار شدن بهتر و کامل این مقام سیاسی و اجرایی لازم است وظایف و اختیارات ریاست جمهوری به طور اجمال بیان شود تا از این منظر اهمیت انتخاب رئیس جمهور و نقش اساسی آرای مردم در محول نمودن این مقام به کاندیدای منتخب خویش نمایان شود.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: تاکنون ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر براساس اولویت های اعلام شده تاکنون واکسن مقابله با کرونا دریافت کرده اند.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان:

۷۱ پروژه مدرسه سازی در دست اجراست

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان گفت: ۷۱ پروژه مدرسه سازی و ۱۳۲ کلاس درس در استان در حال ساخت است.