همدان

رئیس ستاد جوانان آیت الله رئیسی در اجتماع جوانان و مردم حامی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شهر همدان گفت: باحضور پرشور ملت شریف ایران در انتخابات و با رای به آیت الله رئیسی تحول بزرگی در کشور عزیزمان به وجود آوریم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان مطرح کرد؛

وجود ۱۶ هزار رای اولی در استان

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان از وجود بیش از ۱۶ هزار رای اولی در استان همدان خبر داد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:

پایان کارآزمایی بالینی واکسن کرونا ساخت ایران و کوبا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از پایان کارآزمایی بالینی واکسن کرونا بر روی سه هزار داوطلب همدانی خبر داد و گفت: تزریق دوز دوم این واکسن بر روی داوطلبان به پایان رسیده است.
دبیر ستاد انتخابات استان همدان:

تایید صلاحیت ۴۰ نامزد انتخابات شورا‌های شهر


دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: با بررسی اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده ۴۰ نامزد انتخابات شورا‌های شهر در استان تایید صلاحیت شدند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

برگزاری کنگره شهدا در سال ۱۴۰۲

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از آمادگی همدان برای برگزاری کنگره شهدا در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
باهمکاری اداره ورزش و جوانان همدان؛

پویش «من رای می دهم» جامعه ورزش و جوانان راه اندازی شد

سخنگوی اداره ورزش و جوانان همدان گفت: در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: پویش «من رأی می‌دهم» جامعه ورزش و جوانان استان همدان راه‌اندازی شد.
یادداشت/ باید نمایندگانی بر مسندهای مدیریت حضور داشته باشند که به قدرت در خدمت مردم ایمان داشته باشند نه اینکه به دنبال کسب منافع شخص خود باشند بر همین اساس بدون جناح بندی سیاسی باید وحدت شکل گیرد تا مردم تمامی افراد ناکارآمد ادوار گذشته را کنار بزنند.
استاندار همدان تصفیه خانه فاضلاب همدان را یکی از بهترین پروژه های کشور دانست و گفت: این تصفیه خانه در سطح خاورمیانه کم نظیر است و در تیر ماه امسال به طور رسمی افتتاح می شود.