منتخب مردم همدان در شورای ششم:

به شدت از عملکرد مدیریت شهری دفاع می کنم

منتخب مردم در شورای ششم شهر همدان با تاکید بر اینکه به شدت از عملکرد مدیریت شهری در دوره پنجم دفاع می کنم، گفت: به عملکرد مدیریت شهری براساس شرایط موجود نمره قبولی بالای (هفده) می دهم.
تصویر به شدت از عملکرد مدیریت شهری دفاع می کنم

حمید بادامی نجات منتخب مردم همدان در شورای ششم در گفت‌وگو با پرسون، در خصوص برگزاری غیر علنی جلسات اعضای شورای شهر ششم در شرایط فعلی اظهار کرد: در این جلسات انتخاب شهردار همدان در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه محمود مسگریان به عنوان سخنگوی شورای شهر ششم معرفی شده است، افزود: این شورا در جلسات خود در حال تبادل افکار است و برای انتخاب شهردار همدان گزینه هایی را تأیید کرده است.

بادامی نجات ادامه داد: جلسات شورای شهر ششم غیر رسمی برگزار می شود و تاکنون عمومی نشده است اما برای معرفی شهردار حداقل شاخص ها اعلام شده است و تا یک ماه دیگر فرصت برای انتخاب شهردار وجود دارد.

عضو شورای شهر همدان گفت: ملاک گزینه شهردار براساس آیین نامه هیئت دولت است و معتقدم شهردار باید از نیروها و مدیریت شهرداری ها انتخاب شود.

وی در خصوص عملکرد شهردار و مدیریت شهری در همدان خاطرنشان کرد: به شدت از عملکرد مدیریت شهری در این دوره دفاع می کنم و اگر بخواهم نمره بدهم نمره هفده و قبولی بالا می دهم چراکه عملکرد را براساس شرایط و ضوابط موجود می سنجم.

سال گذشته پروژه های شهری محله محور بود

بادامی نجات با اشاره به اینکه در سال ۹۶ شهر را با ۱۲۵ میلیارد بدهی و با بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی یعنی با ۳۰ درصد بدهی در بودجه تحویل گرفتیم، تصریح کرد: امسال درصد بدهی بودجه سه درصد بود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان با بیان اینکه در سال گذشته ۴۳۸ پروژه فعال در شهر داشتیم بیان کرد: این پروژه ها در همه محلات شهر همدان افتتاح شد و بیشتر پروژه ها ریز محله محور بود که‌ منجر به رضایتمندی مردم در محلات مختلف شهر شد.

وی در خصوص پاسخ به این سوال که ترکیب اعضای شورای شهر ششم را چگونه می بینید نیز گفت: قضاوت کردن در این خصوص زود است چون اعضای جدید شورای شهر هنوز به صورت رسمی دور یک‌ میز ننشسته اند.

بادامی نجات افزود: کار شورای شهر پنجم تلفیقی از جوان گرایی و تجربه بود البته اعضای شورای شهر در این دوره نسبت به شورای پنجم جوان تر شده و برخی اعضای آن با عضویت دو تا سه دوره در شورای های گذشته دارای تجربیات ارزنده ای هستند که می توان از آن استفاده کرد.

326625