رئیس دپارتمان ارتباطات و اطلاعات استان اصفهان خبر داد:

برگزاری دوره مهارتی آموزش روابط عمومی برای نخستین بار

رئیس دپارتمان ارتباطات و اطلاعات استان اصفهان گفت: دوره مهارتی آموزش روابط عمومی به مدت ۹ ماه تا یکسال برای نخستین بار برای علاقه مندان در اصفهان برگزار می شود.
تصویر برگزاری دوره مهارتی آموزش روابط عمومی برای نخستین بار

هادی زمانی رئیس دپارتمان ارتباطات اطلاعات استان اصفهان در گفت وگو با پرسون اظهار کرد: دوره DVI در حوزه آموزش روابط عمومی بزودی قرار است کلاس حضوری برای علاقه مندان این رشته برگزار کند.

وی با بیان اینکه تاکنون آموزش روابط عمومی به صورت کلاسیک و دانشگاهی بود افزود: قرار است این دوره آموزش ها به صورت مهارتی برگزار شود.

زمانی با اشاره به اینکه در گذشته آموزش دوره های روابط عمومی به صورت کوتاه مدت که اثربخشی کمی داشت برگزار می شد گفت: این دوره آموزشی در طول ۹ ماه تا یکسال طراحی شده است و قرار است شرکت کنندگان با اصول و فنون روابط عمومی مدرن آشنا شوند.

رئیس دپارتمان ارتباطات و اطلاعات استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این کلاس ها اصول و سبک های خبری، سبک های مدرن خبری ژورنال، رویترز و مدیریت ناب در خصوص آخرین سبک‌ مدیریتی دنیا تدریس می شود.

وی با بیان اینکه دوره کلاس ها به صورت مجازی و آنلاین برای شرکت کنندگان استان های دیگر برگزار می شود تصریح کرد: محتوای کلاس ها و کتاب ها در گروه تلگرامی در اختیار هنرجویانی که به هر نحو نتوانند در کلاس های حضوری شرکت کنند قرار می گیرد.

زمانی با اشاره به اینکه هزینه کلاس ها در مجموع ۱۵ میلیون تومان است گفت: برای کسانی که کارت فعال اعضای انجمن روابط عمومی ایران دارند ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته ایم.

326485