معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان:

پیشرفت ۵۰ درصدی شبکه جمع آوری فاضلاب شهر ملایر

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت ۵۰ درصدی شبکه جمع آوری فاضلاب شهر ملایر خبر داد.
تصویر پیشرفت ۵۰ درصدی شبکه جمع آوری فاضلاب شهر ملایر

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، فرهاد بختیاری فر معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اجرای 3 هزار و 121 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر ملایر اظهار کرد: این پروژه در راستای ایجاد تاسیسات زیر ساختی در شهر ملایر، با 50 درصد پیشرفت فیزیکی مطابق احجام توافق نامه در دست انجام است.

وی افزود: همزمان با اجرای شبکه و اجرای 2 هزار و 500 متر لوله انشعاب، تعداد 350 فقره سیفون انشعاب نیز نصب می شود.

بختیاری فر گفت: مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه یک میلیارد و 530 میلیون تومان است که با اجرای آن یک هزار و 500 تا 2 هزار نفر از ساکنین شهر ملایر تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب قرار می گیرند.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه پروژه ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب در خیابان های سعدی و کوچه های منتهی به خیایان تعاون شهر ملایر در دست انجام است، تصریح کرد: شهر ملایر در حال حاضر دارای 26کیلومتر شبکه اصلی و 95 کیلومتر شبکه فرعی جمع آوری فاضلاب است که شبکه اصلی آن به صورت صددرصد به انجام رسیده و اجرای شبکه فرعی این شهر در دست انجام است.

328389