همدان

تصفیه خانه فاضلاب شهری همدان در سیزدهمین هفته پویش هرهفته الف - ب --ایران با اعتبار حدود یک هزار میلیارد تومان امروز از طریق برقراری ارتباط زنده تصویری با وزیر نیرو و استاندار همدان به طور رسمی به بهره برداری رسید.
پرسون از بازار میوه همدان گزارش می دهد؛

حذف میوه از سبد غذایی به دلیل گرانی

افزایش قیمت میوه در بازار این کالا را به کالایی لوکس و حذف شده از سبد خانواده های همدانی تبدیل کرده است.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان همدان خبر داد:

بازدید و نظارت از 345 مورد اثر فرهنگی‌_تاریخی در سه ماهه نخست سال

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان همدان گفت: «در سه ماهه اول سال‌جاری 345 اثر فرهنگی، تاریخی، طبیعی، ثبتی و واجد ارزش تحت پوشش در شهرستان همدان توسط کارشناسان و بازرسان بازدید شده است.»
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خبر داد:

روکش آسفالت ۳۰ کیلومتر از راه ها


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: از ابتدای اردیبهشت تا پایان خرداد امسال ۳۰ کیلومتر از راه های استان همدان روکش آسفالت شده است.
یادداشت/طرح برق امید نه تنها به علت بی تدبیری نمی تواند به فقرا و دهک های کم درآمد کمک کند بلکه باز هم مصوبه برای پولداران و مالکان ویلاها، باغات و خانه های متعدد است و جیب آنها را پر از پول بیشتر می کند.
در روز میلاد امام رضا (ع)؛

غار علیصدر همدان بازگشایی شد

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از بازگشایی مجدد غارعلیصدر در آغازین روزهای ایام تابستان و همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) خبرداد.

یادداشت/ سرخوردگی، بی تفاوتی، حس پوچی و با اینکه رای من تاثیری بر اوضاع کشور ندارد موجب کاهش مشارکت مردم یک‌کشور در انتخابات می شود.