شهردار همدان خبر داد:

افزایش شیفت‌کاری و تسریع در تکمیل فاز دوم پروژه تقاطع غیر همسطح غدیر

شهردار همدان گفت: طی جلساتی که با پیمانکار فاز دوم پروژه تقاطع غیر همسطح غدیر برگزار شد قرار بر این شد که با تخصیص منابع مالی مناسب از سوی شهرداری، پیمانکار شیف‌های کاری را افزایش دهد که هرچه زودتر این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
تصویر افزایش شیفت‌کاری و تسریع در تکمیل فاز دوم پروژه تقاطع غیر همسطح غدیر

به گزارش سایت خبری پرسون، روز گذشته شهردار همدان و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان از فاز دوم پروژه تقاطع غیر همسطح غدیر بازدید کردند.

سید مسعود حسینی شهردار همدان در این بازدید اظهار کرد: تلاش شهرداری جلوگیری از توقف اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و در این مسیر با تخصیص اعتبار مناسب، پیمانکار شیفت‌های کاری را افزایش خواهد داد.

وی افزود: این پروژه در قسمت اصلی تقاطع غیرهمسطح حدود 75 درصد و در بحث احداث مسیرهای دسترسی 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به قسمت سوم این پروژه که مربوط به جابجایی شبکه برق است، گفت: این عملیات در حال انجام است و به زودی به پایان خواهد رسید.

حسینی گفت: فاز دوم پروژه تقاطع غیر همسطح غدیر دارای سه عرشه بتنی به سمت بلوار سردار شهید همدانی، بلوار آیت الله نجفی و عرشه سوم اتصال دهنده این دو عرشه است که یک قسمت آن کامل اجرا شده و رمپ‌های این پروژه نیز در حال تکمیل است.

شهردار همدان با اشاره به شرایط جوی شهر همدان و لزوم بتن‌ریزی باقیمانده عرشه پل، خاطرنشان کرد: شهروندان و مسافران با مشکلات ترافیکی زیادی در این قسمت مواجه هستند که امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب شهرداری و مجموعه پیمانکاری این پروژه در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

مسگریان رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز خواستار اتمام پروژه از سوی مجموعه پیمانکار شد و گفت: درخواست مردم از شهرداری و شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه کاره است و طولانی شدن این مسئله اعتماد مردم را نسبت به مسئولان کم می‌کند.

وی با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت‌های مجموعه شهرداری و پیمانکار بیان کرد: از پیمانکار می‌خواهیم توجه ویژه و تلاش مضاعفی برای اتمام پروژه انجام دهد که این مسئله موجب اجرای بهتر تعهدات از سوی شهرداری خواهد شد.

در ادامه مهدی حیدری رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان در بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح غدیر با اشاره به پیگیری شهرداری و شورای شهر در خصوص تزریق منابع مالی برای پیشرفت افزود: پروژه از حالت رکود خارج شده و بتن ریزی در برخی پایه ها آغاز شده است.

شهردار همدان اظهار کرد: طبق توافقات با پیمانکار مقرر شد پیمانکار پروژه برنامه زمانبندی به روز شده را تحویل شهرداری و شورای شهر قرار دهد تا بتوانیم به صورت منظم و ماهانه پیشرفت کار را رصد کنیم.

368643