عملکرد موفق و چشمگیر مدیریت بانک سپه همدان در سال ۱۴۰۰

بانک سپه منطقه همدان پیشرو در ارائه خدمات بانکی در شبکه بانکی کشور توانسته است در سال ۱۴۰۰ موفقیت چشمگیری در بخش پرداخت تسهیلات و وام تکلیفی دولت و همچنین حمایت از واحد های تولیدی تاثیر گذار در استان داشته باشد.
تصویر عملکرد موفق و چشمگیر مدیریت بانک سپه همدان در سال ۱۴۰۰

به گزارش سایت خبری پرسون، این موفقیت ناشی از پرداخت تسهیلاتی همچون تسهیلات ازدواج، سیل زدگان، تسهیلات اقشار تحت پوشش کمیته امداد و مدد جویان ، تسهیلات کرونایی خسارت به شغل های آسیب پذیر کرونا، پرداخت تسهیلات خانواده محترم بنیاد شهید و ایثارگران، تسهیلات خود اشتغالی و

پرداخت وام بدون ضامن است که بی وقفه با سرعت تمام در سال ۱۴۰۰ موجبات رضایتمندی مشتریان و ارباب رجوع بانک منطقه همدان شده است.

گفتنی است توجه به درخواست و نیاز مشتریان و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت رمز موفقیت بانک سپه منطقه همدان بوده است که نقش منابع انسانی کارآمد بانک در توفیق های به دست آمده و رضایتمندی بسیار موثر بوده است.

از نگاه بسیاری از مراجعه کنندگان و مشتریان، مدیریت بانک سپه منطقه همدان در تسهیل خدمات دهی یکی از بهترین بانک های استان شناخته میشود و توانسته است در جذب سرمایه و نقدینگی مردم به سوی بانک موفق عمل نماید.

شایان ذکر است مدیریت بانک سپه همدان بر عهده رضا عسگری است و توفیقات به دست آمده ناشی از مدیریت شایسته ایشان در توجه به منابع و سرمایه انسانی بانک است.

391388